Zwangerschap & vasten (Ramadan)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh zuster ik zal natuurlijk dua voor je doen! Ik zal je niet vergeten en om veel kracht vragen voor je bevalling! Wat spannend. Ik heb zelf heel veel dhikr gedaan tijdens mijn bevallingen, heeft me er echt doorheen geholpen, misschien is dat voor jou ook iets wat je erdoorheen sleept.

Zet m op meid, met Allah's wil heb je je wondertje snel in je armen!

2. fafje

fafje Niet meer actief

you can do it!!!!! :) :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Zou het er al zijn? Ooeh ben helemaal niet nieuwsgierig haha.

4. fafje

fafje Niet meer actief

haha Umm ik ooooook :p

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    goedemorgen Ladies

Nou wat spannend zeg
    De baby za er insha Allah nu wel zijn!

ben benieuwd
    hoe gaat het met jullie verder? Met mij gaat alles goed.
    ramadan loopt verloopt wel goed maar ik zou graag wat meer tijd
    willen steken in lezen enz. kom er nu niet echt aan toe.

nou ik spreek jullie later !

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Zag dat ze bevallen is MashaAllah!

"Moge Allah het geschenk (het kind) gezegend voor je laten zijn, wees dankbaar aan de Schenker, moge zij volgoeien en moge Allah jou zijn gehoorzaamheid schenken"

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey meiden!!!

Hihi iaaaaaaaaaaa ik ben eindelijk bevallen!!!! Nooit gedacht dat het op m'n uitgerekende datum nog zou beginnen, maar toch echt met ht verbreken van m'n vasten braken ook m'n vliezen! :D
    En de volgende ochtend om 06.25 uur lag daar toen een heeeeeel mooi meisje op m'n borst! Wat een wonder, onbeschrijflijk!

Haar naam is Juwayria, ze weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ze is zoo mooi en zo ontzettend lief! Papa en mama waren direct verkocht! Wat een zegen..

Bevalling is goed verlopen. Vond t erg heftig, de weeen kwamen mega kort op elkaar dus was moeilijk op te vangen. Had om 04.00 uur nog maar 4 cm en om 05.30 mocht ik al gaan persen omdat ik volledige ontsluiting had! En na 45 min was mijn meisje er!

Kan m'n geluk niet op!

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

9. fafje

fafje Niet meer actief

WAUWWWW GGefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

Klinkt sls een goed ebevalling, lekker snel!!!! :)

en zo'n mooi meisje, mooie naam...wauw meid en nu is het genieten!!!!...pak je rust goed!

je bent MAMA!! :)

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jaaa ongelooflijk. Kan nog steeds amper geloven dat het echt kan! Haha..

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    MUBAREK!!! gefeliciteerd.
    wat een prachtige naam. Ik ben blij dat de bevalling zo goed is gedaan. Ik denk dat je nog wel wat naweeen zult krijgen maargoed die nemen we maar voor lief he

moge Allah haar laten opgroeien tot een mooie, lieve, verstandige Godvrezende moslima. ameen.

geniet er van lieverd, je hebt het verdiend. (L)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ameen!

Fantastisch meid! Rust lekker uit, geniet van je kraamperiode en laat alles maar gewoon op je af komen. Is je man ook thuis?

Dikke knuffel voor jou, Umm Juwayria ;)

13. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

Helemaal me eens, dat wou ik even laten weten:DIk wou dat ik als zwangere vrouw kon vasten deze maand:D:D

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja mijn man is ook thuis. Hij is ook wel erg moe van de bevalling haha! (mannen!)

Ik geniet er zeker van, ben zo gek op haar.. Kan uren naar haar kijken en zodra ik haar hoor huilen dan krijg ik zoooo een gigantisch naar gevoel. Zal dat nog iets slijten?
    Gelukkig is ze echt super rustig en doet ze het fantastisch!

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    wat fijn om te horen dat ze het zo goed doet!
    ooh van dat huilen.. jawel hoor. dat slijt wel.
    vooral bij de eerste is dat altijd zo.. het is allemaal zo nieuw
    ik had soms dat ik onder de douch ging staan en dan ik haar huiltje in mijn hoofd hoorde :S dat was bij de 2e eigenlijk nooit.
    dus het wordt allemaal wat "normaler" in de toekomst :)

hoe gaat het verder met jou? voel je je weer een beetje opgeknapt?
    en gaat de kraamzorg goed?

nou rust maar lekker uit

liefs!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha Sakinah, zo ervaarde ik dat ook bij de tweede. Denk dat dat ook beter is geweest voor hem zelf omdat ik hem al sneller even liet huilen en dat hem eigenlijk wel goed deed om in slaap te komen oid.

Hoe is het verder zusters? Gister asociaal veel vlees gegeten, dat we maar flink dankbaar mogen zijn. Vandaag is dochterlief vrij van de psz (ze gaat 4 ochtenden), dus zitten lekker wat te rommelen in huis in onze pyjama's. Vanmiddag even naar de winkels, verder niet zoveel boeiends. Zag dat het morgen en overmorgen mooi weer schijnt te worden, misschien dat we er dan nog even uitgaan met de kindjes.

17. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh gelukkig wordt het huilen wat normaler, merk opzich nu ook al wel dat ik minder paniekerig ben als ze begint te huilen.

Met de kraamzorg gaat super, ze helpt me zo goed. echt fantastisch. De borstvoeding deed gisteren mega pijn, dus nu kolf ik een beetje af zodat de spanning er af is en dan voed ik haar met een tepelhoedje er tussen. gaat nu stuk beter.
    deed het bij jullie ook zo'n pijn en hoelang bleef dat?

Moet wel zeggen dat m'n hele ramadan gevoel gelijk weg is nu de kleine er is en ik ook niet meer vast. Is best gek haha

18. fafje

fafje Niet meer actief

Meid goed te lezen dat ze het zo super doet!!

Heb j last van stuwing?? Tis sowieso in t begin even pittig met de voedingen enz maar doorzetten en straks krijg j regeldagen en dan is alles op elkaar afgestemd! Goed dat j druk even afkolft , zo zal j kindje ook minder spugen en rustiger kunnen drinken als de druk eraf is. Zo ook minder snel krampjrs krijgen enz...

Probeer wel tepelhoedje weg te laten om haar goed jouw tepel te leren aanhappen, ik nam bij het aanhappen heel diep adem en dan ging t wel, heb j ook last van kloofjes? Bij mij hielp bepanthen heel goed, sowieso fijn voor allss ook voor luieruitslag of ruwe plekjes bij j baby!! Geniettttt meis :)

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja gister was het helemaal stuk maar het ziet er nu heel rustig uit. Misschien proberen we het vandaag weer eens zonder hoedje, maar wou dat alleen doen met de kraam erbij.
    De stuwing is nu minder, dus dat zal hopelijk ook schelen.
    Wat lijkt het me heerlijk als het gewoon totaal geen pijn doet! Na hoe lang was dat bij jullie?

20. fafje

fafje Niet meer actief

Bij mij liep alles pas echt lekker
    Et 6 wkn toen begrepen ik mn borsten en mn zokntje wat nou allemaal d bedoelibg was hahaha

Mn zoontje kreeg namelijk erge last van verborgen reflux en kreeg daar medicijntjes voor vanaf 5 wkn en daarna was het helwmaal over!

Laat j tepels genoeg drogen aan d lucht! Succes gaat goeeeeedkomen :):)

Deel Deze Pagina