Zwangerschap & vasten (Ramadan)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

    fafje Niet meer actief

    ghurabaa, mss was dat de oorzaak van de enorme pijn!?

    allemaal super goed gedaan, bijna het einde!!! trots op jullie!!
     
  2. Ghurabaa

    Ghurabaa Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Allereerst: MABROUK EL 3EID ALLEMAAL!! (Fijn Suikerfeest!)

    Hoe was jullie dag?

    Wij zijn de hele dag bij mijn schoonouders geweest, was gezellig (maar wel erg druk met al die kinderen). Al was mijn meisje erg zoet de hele dag, ze heeft geen kik gegeven :D Lekker de hele middag bij mama geslapen..

    @ fafje; Hebben jullie ook Suikerfeest gevierd?
    Ik hoop dat de pijn ook te maken had met de spruw, en dat het nu beter zal gaan. Heb iig mijn pijnlijke borst de afgelopen 24 uur weer gekolfd, zodat de kloof (nja, krater :D) kon rusten/genezen. Net haar weer voor het eerst daar aangelegd en het was goed te doen! Hoop zo dat de meeste pijn nu achter de rug zal zijn!!
     
  3. HabibiAna

    HabibiAna Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Salam dames, ik heb ook de hele maand gevast en wist pas de laatste week dat ikzwanger ben.. Nu heb ik een ander probleem:( wij waren van plan om in november naar saudie Arabië te gaan voor el hadj. Nu speelt myn bi weere heel erg op en heb eik nu al erge last. Ook ben ik bang voor het verplichte vaccin wat je moet nemen. We hebben besloten om niet meer te gaan. Voel me hier wel schuldig om. Wil niet ondankbaar zyn ofzo. Zucht.. moeilijk moeilijk:( wat zouden jullie doen?
     
  4. Ghurabaa

    Ghurabaa Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    HabibiAna allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat je een goede en gezonde zwangerschap mag hebben.. :)

    Wat lastig zeg. Heb ook erg last gehad van bi en dat is geen grap. Maar el hadj is ook zoo bijzonder, de meest mooie kans die je kunt krijgen.. Dus lastig zeg, iemand anders kan de keuze niet voor je maken.. Maar als ik jou was en ik zou het vaccin gewoon mogen hebben (want volgens mij wel zo is want een zwangere vriendin van mij is vorig jaar ook gegaan) en je bent anders het geld van de reis kwijt, dan zou ik denk ik toch gaan..

    Misschien dat als je nu gelijk begint met fysio dat de klachten ook een beetje beperkt blijven? Dat zal sowieso fijn voor je zijn (of je nou wel of niet op hadj gaat..)
     
  5. HabibiAna

    HabibiAna Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dankjewel , ameen op je dua:) gefeliciteerd met je dochter! Het is een moeilijke keuze, maar ik heb bi overgehouden aan m'n vorige zwangerschap en bij veel inspanning heb ik echt vreselijke last. Het is nu ik zwanger ben ook helemaal terug en moet 2x in de week naar de fysiotherapeut. El hadj is zeker bijzonder maar ook erg zwaar en ik wil dan wel fit zyn en niet de hele tyd aan het zeuren dat ik pyn heb. Het geld krijgen we terug gelukkig. Heb het nu officieel doorgegeven dat we niet gaan. Baal ook voor m'n man,maar waardeer het zeker dat hy niet zonder my gaat. De eerste keer willen e toch graagb samen doen. Hoop dat we er volgend jaar of het jaar erna wel heen kunnen.
     
  6. Sakinah

    Sakinah Fanatiek lid

    2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Salaam Alaykum ladies

    Mabrouk l'eid nog!

    @habibiana: Ik zou denk ik zelf niet gaan. hoe erg ik het ook zou vinden. Allah beloond je voor je intentie lieverd dus insha Allah zit dat deel goed. Het is gewoon zo bijzonder om daar heen te gaan dat wil je niet laten overschaduwen door pijn.. en je moet ook best veel lopen daar.. en he tis gewoon zwaar.

    maar ik zie dat je al hebt besloten niet te gaan

    gefeliciteerd trouwens!
     
  7. Ummy

    Ummy Actief lid

    7 okt 2008
    361
    0
    0
    Nog een gezegende Eid allemaal, Eid mubarak!

    @ghurabaa: Wat fijn dat het weer beter gaat en dat je nu minder pijn hebt aan je krater,hihi! En je meisje is alweer bijna een maand, wat gaat het snel he!

    @habibiAna: Gefeliciteerd met je zwangerschap, moge Allah s.w.t. je een voorspoedige zwangerschap schenken amien!
    Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, een zwangerschap zelf is al een hele opgave en ook dat je veel moet lopen in alle drukte daar, dus laat staan als je b.i. hebt.
    Wat fijn dat je man je ook steunt, insh'Allah kun je volgend jaar met je man de Hadj doen!

    Liefs,
     

Deel Deze Pagina