Hoi hoi, Ik ben nu 38 weken in verwachting voel me nog goed, althans overdag snachts soms wel flink last van mn onderrug. Nu wil ik dadelijk even lekker in bad nadat mn man lief mn rug gemasseerd heeft. Maar mag dit nog met dit termijn, ivm infectie gevaar of iets? De baby is al helemaal ingedaan en ligt ook al vast volgens mijn vk waar ik afgelopen woensdag geweest ben. Kan het kwaad om nu nog even lekker te relaxen in bad? In de hoop dat ik vanacht wat beter kan slapen. Alvast bedankt en hoop op een snel antwoord voordat ik in bad ga Gr liefs Scooby26
Zolang je vliezen niet zijn gebroken mag je gewoon in bad. Ik ben ook net nog heerlijk in bad geweest Vooral doen!
Ja idd is ook echt heerlijk even lekker ontspannen Alles is nog heel hier bij de vliezen Denk dat ik het wel zou merken als het begint te druppelen of een stroom uitkomt hier beneden.. Nou ga mn mannetje zo maar lief aankijken dan kan die mn rug even fijn masseren en dan ga ik lekker genieten en ontspannen in bad. Dan kan ik hopelijk vanacht beter slapen dan de afgelopen nachten. Thanks
Ik had ergens ooit gelezen ivm infectie gevaar van zeep ofzo, maar dat is dus alleen het geval als je vliezen zijn gebroken of gaan breken in bad. Had nog even gegoogled maar kon niks vinden zou gauw als het mocht nog met 38 weken
Na gebroken vliezen mag je alleen nog in bad als de weeën goed op gang zijn.. Heb tijdens de bevalling van de eerste 2 uur in bad gelegen in het ziekenhuis (zonder zeep oid), met onwijze weeën, maar ruim een dag nadat m'n vliezen gebroken waren en een paar uur voor de daadwerkelijke bevalling. Zolang je vliezen niet gebroken zijn: gewoon lekker genieten! (zou nu graag een lekker warm bad willen hebben om ff in te hangen)