hallo dames! ten eerste: wat een leuke site! ik kan hier echt uren op rond snuffelen! maar nu komt mijn vraag: ik ben vandaag 6.2 weken zwanger, en ik heb sinds 2,5 week bruinverlies. het begon met enkele druppels helder bloed, waardoor ik dacht dat ik weer ongesteld was geworden. een week later toch een test gedaan, positief! in feite ben ik nog maar ongeveer 4 weken zwanger, maarja je krijgt er 2 kado. dus volgens de gyn waren deze druppels bloed van de innesteling. maar ik blijf maar bruin verlies houden....geen vloedgolven hoor maar toch. ene dag meer dan de andere. gyn zei dat het vanzelf over zou gaan. maar ze heeft ook geen duidelijke oorzaak kunnen aangeven. nu denk ik, ach kijk het nog even aan maar vd andere kant maak ik me wel een beetje zorgen, is mijn eerste zwangerschap na 1,5 jaa proberen en een half jaar dokteren. nog even voor de duidelijkheid, ik heb geen buikkrampen! gelukkig, want dat is een slecht teken. ik heb wel af en toe lichte menstruatie pijn in mijn onderrug. herkent iemand dit??? please let me know... groetjes beebie1601
Hoi hoi, Ik weet niet of mijn verhaal je geruststeld, maar ik heb bloed/roze/bruin verlies gehad van week 4 tot week 10. Daarnaast ook de nodige menstruatie krampen etc. In week 25 verloor ik weer wat bloed, maar alles bleek goed te zijn met de kleine uk. Een kleine bloeding in de eerste week van de zwangerschap kan inderdaad komen van een innesteling. Gyn zei toen tegen mij dat er veel vrouwen zijn die zelfs hun hele zwangerschap bloed verliezen zonder duidelijke oorzaak, maar dat dat de mooiste baby's werden Succes met je verdere zwangerschap meid
Ten eerste gefeliciteerd met je zwschap! Ik heb het beide zwschappen gehad en waarschijnlijk zijn wij gewoon gevoeliger daarbeneden hahahaha...het kan geen kwaad zolang je geen erge krampen en erg bloedverlies krijgt. Ook kan het komen door de grote boodschap op het toilet bv, moeilijk poepen ... sex..... Maak je niet druk, als is het moeilijk ik weet het, maar het kan geen kwaad....succes verder met je zwschap!
thnx dames, dat stelt me al iets meer gerust! ik heb al vaker te horen gekregen van de gyn, bij eerdere onderzoeken toen ik nog niet zwanger was, dat mijn baarmoedermond snel bloedt. ooit zei een gyn zelf tegen mij, terwijl ze via zo'n eendebek bij me naar binnen keek: goh, die bloedt al als ik ernaar kijk! hahaha... ik hou t in de gaten iig!!!