wie is er zwanger geworden met minder zaad na een hsg

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by m038, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m038

m038 Actief lid

Sep 14, 2007
    167
    0
    16
    na een paar maanden vol onderzoeken is het eindelijk zo ver. we hebben nog drie maanden voor ze beginnen met ici/ivf. de fertiliteitsarts wil bij mij nog een hsg doen, zo houden we de grootste kans op een natuurlijke zwangerschap.
    mijn man heeft traag en weing zaad. zijn er meer mensen na de hsg zwanger geworden....

wie heeft er tips..

groetjes marry

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Mijn vriend heeft ook slecht zaad. Maar het was nog wel goed genoeg om spontaan zwanger te raken en anders iui. Ik heb een hsg gehad, maar ben niet in die drie maanden zwanger geworden. Wel later, maar dat kwam niet door de hsg. Er zijn wel mensen die zwanger worden na de hsg. Jouw eileiders zijn dan beter open, dus kan het zaadje beter bij het eitje komen.

De Hsg valt mee hoor. Er gaan een heleboel verhalen de ronde, dat het vreselijk pijnlijk zou zijn. Ja, het doet wel pijn, maar het is goed vol te houden. Ik hoop dat je toch nog spontaan zwanger wordt.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik ben een maand naar hsg zwanger geraakt. Maar daarvoor ook al een keer en toen nog geen hsg gehad. Weet niet zeker of het waar is dat het vruchtbaarheid verbeterd. In ieder geval wel volgens onze poli gyneacologie.

Hoop zo dat je nog even zwanger raakt voor de verdere behandelingen.

gr vruchtje

Share This Page