Ik ben vandaag 23 weken zwanger en voel mijn meisje normaal heel duidelijk elke dag schoppen. Vandaag heb ik haar amper gevoeld. Heb wel een drukke dag gehad dus misschien is het normaal maar begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Ga zo maar naar bed, misschien ga ik haar dan voelen. Wanneer moet je de verloskundige bellen?
Vanaf de 28 weken moet je de baby elke dag voelen, maar als je morgen nog niet gerust ben kan je altijd de vk even bellen.. Ik had dit met 24 weken ook en toen zelfs een paar dagen achter elkaar, ik mocht altijd bellen en zij vinden het geen moeite om even naar het hartje te luisteren
Je geeft aan dat je de baby wel gevoeld hebt en dat is goed. Dat je geen heftige bewegingen hebt gevoeld is met die termijn helemaal niet raar. Zeker omdat je aangeeft dat je druk bezig bent geweest waardoor je en je baby minder voelt en er minder op let en dus een een beweginkje sneller mist. Verder is je baby ook niet elke dag even actief; kijk maar naar jezelf dat ben je ook niet. Zeker met een drukke dag kan je baby juist wat rustiger zijn.
Zo af en toe voel ik een schopje, maar ze is langeweg niet zo druk als wat ik gewend ben. Zolang ik af en toe wat voel zal het wel goed zitten.
Als je af en toe wat voelt is het prima hoor...en anders bel je morgen toch gewoon? dan kunnen ze even luisteren en ben jij weer gerust
Je kindje kan ook anders liggen. Met deze termijn Kan dat heel goed en hoef je d baby ook nog niet elke dag te voelen
Je hoeft je baby nog niet elke dag te voelen. Ze hanteren een grens van 26 weken hierbij, sommige 28 weken voordat je daarvoor langs mag komen. Ik heb het vorige week nog gehad met 24/25 weken. Heb haar zeeeer weinig gevoeld het hele weekend, absoluut ook niet wat ik gewend was. Maar kennelijk houd ze net als ons van een lui en zeer relaxt weekendje, want de maandag was het weer een drukte van jewelste in mijn buik.