moest het even kwijt wat een super lieve en geweldige reclame van T-mobile(geloof ik) met Ali B en zijn zoontje(de echte?) . Echt zo lief en zoooooooooooooooooo herkenbaar!
Jaaaa ik vind hem ook zooo leuk en herkenbaar!!! Sowieso vind ik Ali wel wat leuker sinds ik ABOVT heb gezien.
Haha grappig daar heeft mijn dochter casting voor gedaan. Maar ze zochten toch een jongetje. Hij is inderdaad erg leuk geworden!
maar hoe hadden ze dat wilen doen dan....hij heeft toch alleen een zoon of niet? Maar idd een leuke reclame
Geen idee mijn dochter werd uitgenodigd voor deze casting, waren ook veel andere meisjes en jongetjes, dus ik denk dat ze nog niet wisten wat het zou worden. Als ze maar een Marokkaans uiterlijk hadden.
Durf het bijna niet zeggen, maar ik vind het vreselijk irritant... Ik denk alleen maar: zeur niet zo! Dat is de hele clue van de reclame, I know, maar ik kan er erg slecht tegen...
nee niet zijn eigen kindje! Legde hij laatst uit dat hij niet wil dat die in de publiciteit komt!! Prima als hij er later zelf voor kiest maar nu niet