Gelukkig niet. Maar schijnt dat je voeten sowieso van maat veranderen als je ouder wordt, door het doorzakken van je voeten (ouderdomsslijtage zeg maar). Net als dat je korter schijnt te worden, doordat je wervels in elkaar zakken.
Bij mij is mn schoenmaat na mn zwangerschap serieus kleiner geworden. Ik moest echt altijd 40 en nu moet ik echt 39!
Was het maar waar . Ik moet in de zomer nog steeds op zoek naar sandalen maat 35. Gelukkig pas ik dichte schoenen maat 36, anders was ik vaak aangewezen op de kinderafdeling.
In de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap wel.. Maar daarna niet meer hoor. Ik had ook echt olifantenpootjes
Dan wil een zooltje ook wel helpen! Hier wel last van gehad, maar nu weer mijn oude maat. Heb wel wat bredere voeten gekregen...
Nog nooit van gehoord, wat grappig. Een goed excuus om schoenen te gaan kopen zeg! Hebben jullie op de voeten van die vrouw gelet van het programma: 19 kids and counting. Die heeft nu piposchoenen aan ...hahahahahaha flauw
Hier klopt het ook na mijn 1e zwangerschap van 39 naar 40 gegaan. Bij mijn 2e en 3e zwangerschap is het 40 gebleven.
helaas wel... Ik merk het aan mijn moeder, zij was altijd iets langer als ik, en nu is ze iets kleiner als ik, en ze is nog maar 57 jaar.
Goh jij hebt het al lastig? Ik heb maatje 33 en niks groter na 2 zwangerschappen helaas Misschien voor jou nu wel grtjs Pluisje