Gewoon BLEH

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Catootje80, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar?

Zeven maand zwanger (of misschien wel korter bij anderen) en dat je denkt van: IK VOEL ME EEN WALVIS! en niks zit nog lekker, je bent moe, je voelt je een zeekoe, wilt niet teveel eten, maar doet het dan toch omdat ze op je werk allemaal soesjes hebben en je daar niet vanaf kunt blijven, je je bijna onaantrekkelijk voelt door het extra gewicht (ondanks een mooi buikje hoor haha), dat je denkt: komt dat in godsnaam nog wel goed na de bevalling of blijf ik zo, dat je graag wilt sporten, maar je eigenlijk geen puf meer hebt of niet genoeg althans, etc.

Nou zo'n weekje heb ik nu: gewoon BLEH! :D
    Het is allemaal voor een goed doel blabla, maar echt heel happy ben ik er niet altijd mee :(

Nu maar naar de andere zwangere walvisjes bij de zwangerschapsbegeleiding... :p

En hopen dat de BLEH snel weer over is...

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    bleh... plaats dit bij zwanger zijn....

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Had ik ook weleens hoor, maar dan dacht ik altijd terug aan de vier miskramen die ik vóór mijn zwangerschap heb gehad, en dan was het ineens een stuk makkelijker vol te houden.

Het is overigens wel jammer dat je dit in de lounge plaatst. Er zijn nl. heel veel dames die graag met je zouden ruilen en niet op dit soort berichten in de lounge zit te wachten...

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja ik voel me soms ook zo. Over het algemeen gaat het prima hoor.
    Maar soms heb je een zeekoedag.

Overigens heb ik er nooit bij stilgestaan dat berichten over zwangerschap niet in de lounge mogen.
    Maar nu ik het lees denk ik tja best logisch!

5. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
  7. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik vanzelfsprekend met opzet gedaan %)

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Mwah dat is wel iets anders hoor. Dat topic gaat over de zwangerschap überhaupt verschrikkelijk vinden.
    Deze gaat gewoon over een Bleh dag hebben.

10. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de zwangerschap verder wel ok hoor :) althans: ik vind het niet verschrikkelijk haha.

Ik heb alleen issues met mn gewicht en het gevoel dat ik er uit zie als een zeekoe/container en dat het nooit meer goed komt ofzo....

Idd een bleh dag

11. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ach ik geloof dat je dat wat betreft de meeste dames die er posten met een korrel zout mag nemen.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    herkenbaar hoor :)
    en ik ben helemaal niet zo zwaar/groot/dik/hoe-je-het-ook-maar-noemen-wil. Het is alleen zoveel meer dan je gewend bent en je kan steeds minder. En alles wat je ertegen wilt doen wordt dan net even tegen gewerkt.
    Hiep hiep hoera voor de horrormonen.

13. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik op zich ook niet, alhoewel... als ik kijk naar mijn kilo's en naar hoe ik er uit zie dan valt het wel mee (lang leve het vele sporten voor mijn zwangerschap) maar er zit toch zeker 15 kg verschil in.

Ik was ook net weer netjes op gewicht (mijn gewicht die ik had voor ik ging samenwonen en waar ik altijd op zat haha) en dan ineens zwanger en hatseee daar gaan de kilo's weer. Ben ook wel beetje bang dat het blijft hangen.
    Je kunt inderdaad steeds minder dingen (sokken aantrokken bijvoorbeeld, lijkt wel een bevalling bijna haha) broeken beginnen strakker te zitten (gelukkig rekt het mee) en nou ja, misschien wel gezeik, maar het beheerst mijn humeur al een dikke week :p

14. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Ach klagen moet af en toe kunnen toch? Vooral hier!

15. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    op zich mag ik niet klagen, maar 12 kilo erbij tot nu toe. Maar kwam gisteren foto's tegen die vorige week gemaakt zijn...men! wat een dikke kop. Bleh.

16. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg he? Terwijl we waarschijnlijk zelf dat beeld van ons zelf zo hebben. Als ikd e omgeving mag geloven is aan mn hoofd niks te zien. Mn borsten en benen natuurlijk wel en buik.

Het hoort er wel bij, maar daarom hoeft het nog niet altijd leuk te zijn...

12 kg is ook netjes toch?!

Deel Deze Pagina