Doorkomende kiezen en juist veel slapen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bij mijn meisje komen er 4 kiezen tegelijk door, boven en onder echt heel erg sneu! De zit heel de dag op haar vinger te kauwen en heeft dikke rode bulten in haar mondje. De eerste kies is erdoor zag ik net maar die andere drie nog niet. Ze heeft er wat dat betreft niet super veel pijn aan wat mij als verwonderd....:$ want ziet er wel heel erg pijnlijk uit. Ze eet en drinkt verder prima net als anders. Merk wel dat ze niet helemaal in haar 'hum' is maar niks heel opvallends.
    Enige wat ze wel doet is heel erg veel slapen, vanmorgen drie uur geslapen en nu ook alweer vanaf 16:00uur en ze slaapt nog....kan dat ook te maken hebben met het krijgen van de kiezen? Omdat ik juist lees dat ze daardoor minder slapen. Ze krijgt Chamodent druppels en als ze 's nachts wakker wordt van de pijn een zetpilletje 240mg.
    Zijn er meer doe juist herkennen meer te slapen??

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik herken het meer slapen en hier komen de kiezen ook door maar ik dacht dat het het begin is van de 15maandensprong. Of dat zegt toch mijn gevoel.

Slaapt niet zoveel als bij u maar wel opvallend langer.
    Overdag soms een piek van 4 u, vandaag 3uur. Normaal max 2 uur

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heerlijk toch, dan heeft ze er t minste last van! gewoon lekker laten liggen, die kleintjes geven t zelf goed aan. En als ze verder wel goed eet en drinkt, ideaal.
    Hopelijk zijn de kiezen snel door, die gaven hier bij allebei de ergste pijn, arme kids!

4. Alf

Alf Niet meer actief

Hier ook een weg slaper. Niet tof is veel willen slapen. Hij voelt zich blijkbaar het fijnste zo.
    Sterkte..

Deel Deze Pagina