Zwangerschap vertellen aan familie met kerst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkepukkie, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hahah ik ga vandaag naar de stad voor de aanstaande tante en oom:p

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wij hebben gisteren kadootjes gekocht voor de familie. De opa's een tutje met 'I love opa'. En ene oma krijgt ook een tutje, de andere het boek 'Oma schrijft over toen voor later'. De ene oom en tante een romper en een kerstbal met 'leukste oom' en de andere oom en tante een romper verpakt in een soort melkpakje en sokjes verpakt als cup-cake. Ik wil die gezichten echt zien als ze alles uitpakken! :D
    Allemaal alvast veel plezier volgend weekend!

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Bij mijn zoontje had ik een gedichtje in een fotolijstje gedaan en dat ingepakt voor mijn vader.

Nu denk ik erover om mijn zoontje voor Kerst een boekje te geven van: "Bobbi wordt grote broer" en dat mag hij dan bij opa uitpakken.
    Kijken hoe lang het duurt voordat bij de familie het kwartje valt.

Ik vind het inderdaad nog wel een beetje vroeg om het te vertellen. Maar ik weet niet hoe ik anders moet verklaren dat ik geen wijn drink, geen rood vlees wil eten enzo. En mocht het fout gaan, dan moeten zij het toch ook weten.....

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Nou wij zijn gister naar de stad geweest..
    Voor opa en oma een romper met i love opa/oma
    En voor de andere opa en oma hebbe we voor allebei een mutsje
    Ben zo benieuwd hoe ze allemaal gaan reageren!!

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij zijn ook naar de stad geweest!;
    Voor de ene oma een tut, voor de andere een romper, voor opa een slab. En voor de 2 tantes ook allebei een slab! Ben nu al zenuwachtig voor volgende week wieeewww!!!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Wij gaan het toch maar wel met kerst al vertellen...
    Mijn familie is nogal groot met 4 broers en zussen, aanhang en neefjes en nichtjes, dus om ze allemaal bij elkaar te krijgen is vaak moeilijk en met de kerst is iedereen er.....(bij ons is het traditie om het tegen iedereen tegelijk te vertellen)
    We willen alle neefjes en nichtjes in volgorde van leeftijd een t-shirt aandoen met nummer (1 voor de oudste, 2 voor de op 1 na oudste enz) en dan doe ik zelf een shirt aan met het laatste nummer op mijn buik...

7. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden een kaartje afgegeven met daarin een kopie van echo geplakt :)

Dus ik zou zeggen: pak een kerstkaartje en plak daar echo in en iedereen zal verschieten :) Fantastisch om de reacties te zien

8. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben gister heel erg onverwachts een positieve test gehad. In die zin dat we aan het denken waren om voor een 2de te gaan ergens in juni 2011. Maar ja aangezien ik overtijd was en tot begin november 3 maanden antibiotica heb geslikt hebben we een test gedaan. En de uitslag waar zeer verrassend kun je wel zeggen. Over onze eerste wonder hebben we 3 jaar gedaan!!
    Vandaag toch aan schoonmoeder en schoonzus verteld. Dit vanwege kerst diner. Zowel voor als hoofd was rood vlees en ja geen wijn..... dan wisten hun ook al genoeg en wilde ook niet dat ze er zo achter kwamen. Met de rest willen we gewoon wachten tot de 12 weken.

9. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik ben ook ZO zenuwachtig!!!!!!!!!!!!! Vooral voor mijn ouders..

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    videocamera in de aanslag houden, de woonkamer inlopen (laat je vriend/man filmen) en dan gillen:

jij/jullie wordt/worden opa/oma
    (kijk maar eens op YouTube - Broadcast Yourself. hoe leuk dat kan werken...)

Deel Deze Pagina