Zwangerschap vertellen aan schoonouders, zie er zo tegenop!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Masa, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Kun je het niet brengen als, we verwachten weer een kindje en we zijn er echt heel blij mee!
    Zo laat je meteen zien dat het echt welkom is.

Mochten ze negatief regaeren kun je ze misschien afkappen met, jammer dat jullie zo reageren, wij zijn er wel blij mee en gaan er nu lekker van genieten.
    Omdraaien en weglopen.
    Spreek dit van tevoren wel even goed af met je man.

Zo laat je weten dat je het niet fijn vind, zonder heel vervelend tegen ze te zijn.

Ik zou zeker wel mee gaan! Al is het alleen maar voor je man!

2. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Dat is wel een idee ja

3. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niet teveel over nadenken, gewoon vertellen en klaar! Degene die het niet bevalt, jammer dan! Die mag vooral een enkeltje naar de maan kopen of zo.
    Het moet toch niet gekker worden, dat je je eigen geluk en blijdschap in weg laat staan door zulk ontactisch en egocentrisch gedrag.

4. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Goh, ik ben nu 5,5 week en wil het liefste het van de daken schreeuwen ook al zijn we nog heel pril en moeten we wachten op een goede echo, maar tegen mijn schoonvader en eigen vader heb ik er ook niet zo een zin in, met de eerste zwangerschap hadden we het al eigenlijk veel te vroeg verteld, was toen net zwanger , 4-5 wkn en kreeg kort erna een mk,, bij de tweede zwangerschap van onze dochter nu vertelde ik het aan mijn schoonvader en die zijn reactie was beneden alle peil, oh hoelang hou je deze zei die? mijn eigen vader was blij maar vond me veel te jong, (23) . Nu ben i opnieuw zwanger en heb geen zin om mijn schoonvader in te lichten, want mijn dochter werd dan ook met 30wkn geboren, mijn vader heeft een grote schrik gepakt dat ik opnieuw te vroeg ga bevallen en die vindt dat we het best bij 1 kindje houden.. ochja het zal er ooit van moeten komen zeker..

Deel Deze Pagina