wij hebben het de ouders (tante en nichtje en neefje) van mijn vriend verteld doormiddel van een kaart. Zijn neefje van 12 moest deze voorlezen van ons. met de tekst (gepikt hier van het forum) lieve ....... ik wil jullie graag iets vragen, ookal ben ik nog heel erg klein. lieve .......... willen jullie mijn opa, oma, tante, nichtje neefje zijn?? dezelfde tekst hebben we ook gebruikt bij mijn ouders.
Een rijstkorreltje in een doosje met een berichtje erbij. Zo heb ik het mijn zus verteld. Die ging door het dak toen. Berichtje weet ik niet goed meer maar zoiets van : nu ben ik nog maar zo klein en en kun je mij nog niet zien. Van mijn vingertjes en teentje heb ik er straks tien wil jij dan mijn tante zijn misschien.
Wij hebben bij mijn (schoon)ouders een juweliersdoosje ingepakt met daarin een roze papieren uitgeknipt hartje met een sesamzaadje erop (we vertelden het toen we 5/6 weken zwanger waren) en een briefje erbij: "Ook al ben ik nu nog maar zo klein, willen jullie mijn opa en oma zijn?" En het boek 'van Oma mag dat wel' van Carry Slee hebben we gegeven (was rond meoderdag)
Voor vrienden een feestje geven met de dresscode roze/blauw. En dan vertellen Verder leuke ideeën voorbij zien komen!
je kunt ook een echo laten maken vragen als ze er op willen zetten jullie worden opa en oma dan de echo geven . groetjes raymoontje
Die van die EHBO doos (eerste hulp bij opvoeden) heb ik wel eerder gehoord, erg leuk! Ik lees even mee voor meer inspiratie
Wij hebben een foto gemaakt van de test (zie album) met een knuffeltje erbij. Deze in een mooi lijstje gedaan, ingepakt en gezegd dat ze dit samen moesten uitpakken. Erg leuke reacties gekregen!!!
deze is ook heel erg leuk Geachte heer/mevrouw, Naar ik vernomen was u op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: kleinkind. Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren. Mijn interesses gaan vooral uit naar: Spelen met mijn rammelaar, wandelingen, samen liedjes zingen, paardje rijden op mijn ooms knie, naar de eendjes kijken met mij, ik blijf ook eens graag logeren, maar dan moet u wel mijn boterhammen smeren. Ik zoek een lieve oma met een onderscheiding op het grootouderdiploma. Ik zal terug iets van me laten horen zodra ik ben geboren! Verdere informatie omtrent mijn persoon kan u vinden in mijn CV in bijlage. Hoogachtend, Uw kleinkind in spe CV: 1. Persoonlijke gegevens Ouders: Adres: 2. Studies en opleiding Ik zal mijn opleiding krijgen van mijn ouders maar ik hoop ook op mijn grootouders te mogen rekenen. Niet alleen voor beloningen en schouderklopjes (hoewel ik die graag heb) maar ook voor straf als ik stout ben . want ik zal nog veel moeten leren! 3. Ervaring voorlopig heb ik alleen zwemervaring . maar dat zal ik naar het schijnt allemaal opnieuw moeten leren als ik geboren ben . 4. Vaardigheden Zwemmen Trappelen Mama wakker houden Groeien 5. referenties Mama en papa zijn apetrots. Het zijn goede referenties want ze zullen alleen maar over mij praten. Kan natuurlijk ook niet anders want ik ben natuurlijk de liefste baby van de hele wereld! 6. Bijkomende informatie Bijkomende informatie volgt zodra de volgende echos worden uitgevoerd. Of ik een jongen of een meisje zal zijn, hou ik zelfs voor mama en papa geheim!
Hey! Dat van die beer vind ik een geweldig idee! Denk dat ik dat ook zo ga doen (als ik zwanger ben dan toch) Bedankt voor de tip
Ik heb bij de Prenatal twee uberschattige rompertjes gekocht, 1 met I love Oma en 1 met I love Opa. Die wil ik aan schoonouders geven als het eenmaal zo ver is. Maar nu lees ik hier van die EHBO doos en die vind ik geniaal!!
Ik heb aan mijn ouders en schoonouders een fotolijstje gegeven met daarop aan twee hoekjes sokjes erop geplakt met het gedichtje erin: Je kunt mij nog niet horen, Je kunt mij nog niet zien, Maar als ik brn geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Was echt een succes voor de opa en oma's!
ik kreeg van de week een fotolijstje van mijn zus als cadeautje?? toen ik las: onze verrassing wist ik al genoeg onze verrassing is nu nog niet te zien, dat kan pas in 2013. onze verrassing is nu nog niet te horen, want hij/zij zal pas in februari worden geboren. onze verrassing is nu nog heel erg klein, we weten nog niet of het een jongetje of meisje zal zijn. we zijn heel erg blij want vol trots vertellen wij, jullie krijgen er een neefje of een nichtje bij! ik had het ook nog niet echt verwacht. ik heb haar de volgende dag een brillenkoker gegeven en gezegd: oh ja, dit wilde ik je nog even laten zien.... daar zaten 2positieve testen van mij in (met datum erop) (ik had haar de avond ervoor al zwangerschaps kleren en spul meegegeven, ze zei nog: heb je het zelf niet nodig? dus ik zei: als ik het nodig heb hoor je het wel. en ik had haar mijn oude testen laten zien (van vorige zwangerschappen) en ze zei: oh dat is handig, je schrijft er een datum op) ze vond het heel erg leuk, we schelen 3,5 week. mijn schoonouders weten het nog niet (ze mogen eerst ontspannen op vakantie) maar zat te denken om mijn dochter tegen oma te laten zeggen: mama heeft een baby in haar buik. al denk ik niet dat ze dat gelooft haha. en ik had bij mijn 2de zwangerschap mijn dochter een shirtje aangedaan met tekst dat ze grote zus werd. toen mijn schoonmoeder na 5minuten haar shirtje begon te lezen dacht ik even dat ze haar ging laten vallen van schrik haha. mijn zus had nog een goede: een buikband of tshirt aandoen met erop: ik ben niet dik, ik ben zwanger
Haha die van de teddybeer onthoud ik. * Zelf heb ik 2 boekjes voor OPA! en voor OMA! (van Pauline Oud) Met leuke teksten over het opa en oma zijn, denk dat ik deze aan mijn schoonouders geef met de tekst jullie krijgen er een 2de kleinkind bij * Voor mijn schoonzus en zwager, ga ik een anti-lek beker halen voor hun kleine meid (geboren afgelopen april) en daar stop ik een briefje in "A..., word grote nicht!" * Ik heb 2 schoonzussen, alleen de jongste heeft alle contacten gebroken toen de oudste zwanger bleek, want zij wilde als eerste zwanger zijn Nu weet ik dus niet hoe ik haar dit ooit moet gaan vertellen, wil wel dat ze weet dat ze een neefje of nichtje krijgt, maar ondanks haar onbegrijpelijke gedrag, wil ik haar ook niet kwetsen. Ik weet zelf hoe pijnlijk het is om maar niet zwanger te raken en om je heen de zwangeren als paddenstoelen uit de grond zien ploppen Maar het verwijd dat wij haar ongelukkig maakte met zijn alle, was denk ik niet nodig geweest. * Mijn beste vriendin haar kindje is ook afgelopen april geboren, daar zou ik een rompertje/t- shirtje voor kopen met de tekst, "Ik J..... krijg een speelvriendje/vriendinnetje!!" * Voor mijn zusje en haar vriendje ben ik nog hard aan het denken... Ik denk dat ik bij haar (ze is altijd met haar uiterlijk bezig en helpt mij heel goed met afvallen, door haar tips al 14 kilo kwijt sinds september vorig jaar, zou met PCOS niet af kunnen vallen) een buikband bestel met "I'm not fat, I'm pregnant..." * En voor mijn ouders zou ik ieder apart iets doen en dit omdat als ik nu zwanger raak doormiddel van clomid ik uitgerekend ben op mijn vader zijn 54ste verjaardag Dus wil hem een vervroegd verjaardagscadeau geven (als ik nou zwanger zou raken hoop ik eigenlijk dat die kleine 1,5 week later komt, al die verjaardag in april, 5 & 13 april onze nieuwe nichtje, 6 april mijn schoonzus, 24 april mijn papa en 30 april mijn man)... * Mijn mama wil ik het boekje van Pauline Oud geven en ik denk met die teddybeer erbij Mijn mama is zo toe oma worden Sorry voor de lange lap tekst
Ik ga het mijn zussen vertellen met 'tampons' ! Ik pak een doosje in en geef het hen, voor ze het uitpakken zeg ik: dit had ik al een tijdje in de kast liggen maar ik heb ze voorlopig niet meer nodig, misschien kun jij ze gebruiken.