Ik slik nu de Vitaal zwanger van de Kruidvat. Zit foliumzuur in en andere vitamines en is erg goedkoop. Ik slik deze nu ik zwanger probeer te worden, als ik eenmaal zwanger ben kijk ik wat de gyn me tegen die tijd aanraadt misschien dat ik dan wel overstap op Davitamon o.i.d.
Het belangrijkste is gewoon dat er voldoende foliumzuur in zit. Dat is het allerallerbelangrijkste en moet ideaal al ingenomen worden minstens 1 maand voor de bevruchting. DHA (wat in visolie zit) is pas van belang in de laatste maanden van de zwangerschap.
Waarom is dat volgens jou alleen laatste trimester dan? Visolie is voor de hersenen en die worden toch echt al in het eerste trimester aangelegd.
Ik slik alleen foliumzuur. Voor de rest gewoon gezond en gevarieerd eten. Tot nu toe gaat alles prima. Ik zou alleen een vitamine slikken als je iets tekort komt.
Ik ben begonnen met gravitamon foliumzuur waar ook nog multivitamine en meer in zit. Na me beter verdiept te hebben erachter gekomen dat toch veel synthetisch is en nu overgestapt op essential organics biologisch actief foliumzuur dit is voor nu voldoende in de periode van het zwanger worden samen met een goed voedingspatroon , wanneer je zwanger bent kun je het uitbreiden van het zelfde merk.
Hier ook Solgar prenatal. Kost wat maar schijnt beter te zijn.. Vorige zwangerschap ook davitamon trouwens