Innestelingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priincess, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames normaal moet ik over 2 Dagen ongesteld worden maar ik had vandaag tijdens afvegen opeens beetje Rood bloed? ( heb altijd van te voren Bruine afscheiding!) , heb geen kramp niks voel me al sinds paar uur terug niet lekker ( verkouden keel pijn tijdens sliken licht in mijn hoofd) misschien heb ik wel gewoon de griep maar lees ook soms dat het door innesteling kan komen? Wie heeft ook zo iets mee gemaakt thnks alvast :)

2. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik had dit vorige week 2 dagen achter elkaar. En daarna niks meer van gezien. Terwijl ik aankomende zaterdag ongesteld moet worden

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan heel goed gezien de lengte van je voorgaande cyclussen op een ovulatiebloeding duiden. Je zit dan rond je eisprong.

Hoezo moet je over twee dagen ongesteld worden trouwens als je vorige cyclus 35 dagen was en die daarvoor 42 dagen? Je standaardcyclus is dan helaas geen 28 dagen. Beter kun je van je langste cyclus uitgaan van het laatste halfjaar.

Of heb je je eisprong al waargenomem middels ovulatietesten of temperaturen?

4. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Ik voel mijn ovulatie vandaar weet ik wanneer ik precies ongesteld word ;)

Precies 14 dagen later na ovulatie word ik ongesteld

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Misschien heb je ook innestelingsbloed gehad?

Deel Deze Pagina