Zwangerschap voor Nancy???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancy, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,
    Ik ben er een paar dagen niet geweest, maar nu wel weer. :)
    Ik heb vanmorgen met mijn man een zwangerschapstest gedaan...
    Schat zei mijn man ik moet je teleurstellen, Stampertje heeft zijn worteltjes niet goed naar binnen gestampt. :cry:
    Helaas ben ik nu niet in verwachting, en mijn menstruatie zie ik helaas ook nog niet komen. Ook geen enkel voortekentje. Mijn eerste menstruatiedag van deze cyclus was 25-10 en duurde maar liefs tot 9-11. :evil:
    Mijn man zei als je over 2 weken nog niet ongsteld bent geweest dan moet je maar eens de huisarts raadplegen. De laatste dag dat we geprobeerd hebben is 14 november geweest. We kunnen nu tot begin januari geen poginingen meer doen om zwanger te raken.
    De gemiddelde cyclusduur vanaf juni dit jaar lag rond de 33 dagen.

    Groetjes Nancy & Maurice
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Pff wat een ingewikkeld verhaal zeg ..
    Snap er niet zoveel van ..
    Maar ik wil je toch succes wensen ..
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ook ik snap het verhaal niet helemaal, maar wens je wel alvast succes in de volgende ronde!!

    Liefs,
    Mar
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    kun je geen pogingen meer doen omdat je man weg is of door een andere reden?

    hel veel sterkte in ieder geval.
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi,

    volgens mij moest ze binnenkort weer spuiten krijgen ofzo en dan mag je niet zwanger raken, vandaar

    gr saskia
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Vervelend voor je zeg, veel succes toegewenst!!
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He balen zeg...en dat na zo'n lief berichtje van je man op deze site :cry: !! Jammer dat je nu vanwege die stomme spuiten moet gaan stoppen. Ik duim dat jullie snel weer aan de slag kunnen!!
    Liefs Elvira ;)
     
  8. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo,
    Ik wil het effe uitleggen.
    Ik krijg 4 januari de eerst volgende botox-behandeling voor de spieren. Ik heb namelijk dystonie. Bij een zwangerschap mag het kindje niet jonger zijn dan 12 weken als ik een spuit moet krijgen. Elke 13 weken moet ik een botox-behandeling krijgen. Dus het kan zo erg lang duren eer dat ik in verwachting ben. Ben ik zwanger en het kindje is jonger, dan moet ik wachten tot het kindje groot genoeg is om de spuit te mogen krijgen. Dus dat betekent ook voor mij pijn, heel veel pijn. Dus mijn man en ik hebben ons voor genomen om 6 weken voor de verwachtte spuiten effe voorkomen om zwanger te raken. (zou ik wel zwanger raken net zo welkom, maar het risico zit er in dat ik dan langer pijn heb.
    De rest van de cyclusduur en menstruatie had ik er maar alvast zelf bijgezet.
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat het voor ons een heel moeilijke beslissing is geweest om kinderen te nemen. We hebben er goed met artsen over gepraat, en ik sta onder zeer strenge controle mocht ik zwanger zijn.
    Groetjes Nancy
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tjee, wat vervelend voor je. Een heel rekenwerk voor je om te bekijken wanneer je zwanger mag worden.
    En dan natuurlijk afwachten hoe dat verder verloopt.

    Maar de medische wereld kan veel vandaag de dag dus ik hoop voor je dat je snel weer aan het klussen kunt gaan ;) .

    Silly
     

Deel Deze Pagina