Ik werk voltijds in de kinderopvang �� Momenteel werk ik ongeveer 50u per week met tussen de 6 en 8 kindjes op een dag. Wel thuis dus als het even minder gaat, kan ik me neerzetten ��
Ik ben ingenieur in de offshore olie en gas sector. Eigenlijk alleen kantoor werk, af en toe zijn er wel trips naar klanten, platforms of fabrieken van leveranciers. Wel jammer dat ik doordat ik mama ben een beetje word "gespaard" door de mannen. Ze vinden het zo sneu voor me dat ik dan mijn zoontje zou moeten achterlaten als ik op reis moet maar ik wil juist heeel graag weer weg. Dat zal er nu ik zwanger ben ook niet inzitten, ik denk niet dat mijn baas het risico wil lopen dat er met mij op locatie wat mis gaat.
Ik ben nachtdienstmedewerker in de gehandicaptenzorg. Hoop dit lang te kunnen blijven doen. Na mijn eerste echo ga ik in gesprek met mijn baas om te bespreken hoe verder.
Ik ben Fysiotherapeut op zmlk school (zeer moeilijk lerende kinderen , iq van +/- 70), maar nu deels in de ziektewet ivm fysieke belasting . (zwaar tillen, rennen , bukken etc.) Kinderen reageerde geweldig , even baby voelen, enthousiast over de buik zien bewegen. Juf je hebt een dikke buik ! Ja dat klopt daar zit een baby in. Erg leuk allemaal
IC verpleegkundige maar ben sinds de komst van de laatste even gestopt met werken. Wil nu voorlopig even thuismama zijn. In mijn vak moet je minimaal 3 dagen per week werken en ik wil er maximaal 2 dus helaas...
Ik ben Verzorgende IG op een gesloten Psycho-, en Gerontogeriatrische afdeling Ohja ik werk 24-28 uur, heerlijk!
Procesoperator in de voedingsindustrie en werk 40 uur... over 7 weken verlof! Kan bijna niet wachten haha
Ik werk als flexwerker bij een kinderdagverblijf 26-36 uur in de week. nog een maandje werken ongeveer! Vind het best pittig worden nu. Veel bukken, tillen en lopen en weinig rust mogelijkheden. daarnaast zijn het ook lange dagen (9.5/10 uur)
Ik werk in de IT als werkplekondersteuner. Vervelend voor mijn collega's, maar mag bijna niks meer, niet bukken of tillen en meeste van ons werk bestaat daar wel uit. Dat vind ik soms wel erg moeilijk dat ik meer aan mijn collega's moet overlaten, maar ja tis niet anders
Persoonlijk begeleider in de gehandicaptenzorg. Ik werk onregelmatige diensten, 32 uur per week. Maar de laatste weken zit ik aan 45 uur per week. Het begint me langzaam op te breken. Nog 7,5 week tot mijn verlof..
Ik sta voor de klas. Twee dagen per week op een basisschool en twee dagen per week op het HBO, doe dat pas sinds een jaar. Hiervoor altijd 4 of 5 dagen gewerkt in het basisonderwijs. Ben nu ongepland zwanger van de derde en deze normaal zo relaxte moeder is nu wel heel erg gespannen: want hoe gaan mijn vriend en ik mijn 2 banen en zijn bedrijf combineren met 3 kinderen?
Ik werk als flexer in de gehandicaptenzorg, gemiddeld zo'n 30 uur per week. Helaas veel fysieke belasting Doordat er veel tilliften worden gebruikt en alle verzorging op bed is.