Zwangerschap wel of niet innestelingbbloed / zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roosje19b, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Niets verwarrends aan.
    Je maakt het zelf volgens mij zo verwarrend.

Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik snap echt niet wat het probleem is :

- Je hebt een pil 'misschien' niet geslikt (of althans, ze is 'misschien' niet opgenomen) tijdens de derde week van je strip. 10 mensen hier in het topic en de bijsluiter van je pil vertellen je dat dit de veiligheid niet beïnvloedt.

- je hebt een negatieve zwangerschapstest.

- je bloedt.

En toch is het feit dat je een beetje honger hebt genoeg reden om te geloven dat je misschien zwanger bent?

Misschien moeten we ons weer gaan bezighouden met mensen die ook effectief rekening houden met de antwoorden die gegeven worden.

Als je echt gelooft dat je misschien zwanger bent, ga dan wat goedkope testen doen en test je moe: ze zullen allemaal negatief zijn.

mommyof1 vindt dit leuk.
  4. Roosje19b

Roosje19b Niet meer actief

Nounou sorry hoor...
    De bijsluiter van mijn pil zegt wat anders. Ik had bij de vergeten pil in week 3 direct een stopweek moeten hoiden dat heb ik niet gedaan. Ik vloei geen bloed dus het is echt maar heel weinig..

5. Roosje19b

Ow ja en de testen zijn mogelijk te vroeg genomen want het binnen 14 dagen van de 'onveilige seks'

6. Roosje19b

Maar ik snap het wel..

7. mommyof1

Om eerlijk te zijn betwijfel ik dat.

8. mommyof1

Om eerlijk te zijn heb ik meer het idee dat je wat op zoek bent naar aandacht. Maar wie ben ik....

Suuster vindt dit leuk.
  9. Roosje19b

Oké dat zou kunnen... Ik denk dat het niet zo is. Ik hoop gewoon dat jullie gelijk hebben alleen de gebruiksaanwijzing zegt gewoon wat anders..

Maar misschien is het verstandiger dat ik niet meer bericht

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ja en dat heb je toch gedaan? Je hebt n'a de 'niet werkzame' pillen je stopweek gehouden, en je bent iets vroeger terug met je pil begonnen waardoor de twee 'niet werkzame' pillen de eerste twee dagen van je stopweek waren.

Hoogstens was je stopweek dus iets korter dan normaal, als die pillen wel gewoon opgenomen zijn door je lichaam, maar dat is niet erg, een stopweek hoeft geen 7 dgen te duren.

11. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Dat heb je wel gedaan. Want het ging om de laatste twee pillen van je strip en je bent twee dagen eerder dan normaal begonnen met je nieuwe strip. Feitelijk heb je je stopwerk dus twee dagen vervroegd (er vanuit gaande dat die twee pillen niet zijn opgenomen).

Maar ik zou denk ik maar vast op zoek gaan naar een kinderwagen want je weet maar nooit natuurlijk....

Simmy en mommyof1 vinden dit leuk.
  12. Roosje19b

Ik vind het een beetje flauw hoe er nu wordt gereageerd ik had al gezegd dat het goed was...

Ik heb de dokter gebeld en die zegt ook wat anders maar het is prima. :)

Suuster vindt dit leuk.
  13. mommyof1

Wat zegt de huisarts dan?

14. Roosje19b

Dat er een kans is. Weliswaar een kleine kans maar dat ik eind van de week nognaals moet testen maar hoop dat ik kan zeggen tegen jullie ja jullie hebebn gelijk en ja ik zocht aandacht en geloofde jullie niet

Fijne avond allemaal

Pinkie88 vindt dit leuk.
  15. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Krijgt iemand anders hier ook een Sarahhh-vibe van? Of hoe heette die meid die elke maand kwam vragen of ze zwanger kon zijn omdat ze de pil 'niet goed' had geslikt en structureel van ons weigerde aan te nemen dat die kans wel heel klein was?

@Roosje19b Meid, als je nu zelfs de huisarts hebt gesproken hierover kun je dit topic maar beter laten sluiten. Laat je het ons nog even weten als je inderdaad zwanger blijkt te zijn? ;)

laurazoey, Maan14, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Roosje19b

Ik hoef opzich hier niet meer over te spreken hoor...

Jullie zullen gelijk hebebn want jullie zijn dokters :)

17. Roosje19b

En fijn dat jullie elkaar allemaal leuk vinden :)

Suuster vindt dit leuk.
  18. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    mommyof1 vindt dit leuk.
  19. Roosje19b

Ik neem het wel van jullie aan hoor.. Ook al geloven jullie dat niet echt :)

Ik ben alleen altijd onzeker over vele dingen.. Heeft ook met andere dingen te maken.. Dat is indd verrot en ben er ook wel mee bezig ;)

20. Roosje19b

Hoe kan er een slot op?

Deel Deze Pagina