Oh nou prima als we gewoon niet meer reageren is het ook prima Hopelijk worden jullie allemaal zwanger.. Tot ziens
Meid, ik bedoel dat je er zelf geen slotje op kunt doen. Je moet dit vragen aan beheer, die doen dat voor je.
Ik snap dat het niet fijn is dat mensen nu lachen en zeggen dat je aandacht zoekt. Maar je stelt een vraag en die wordt heel serieus beantwoord, maar je neemt van niemand iets aan. Er zijn zelfs mensen die door de pil heen zwanger worden, dus natuurlijk is er een ieniemienie waterkansje dat je zwanger bent, maar dat is allesbehalve waarschijnlijk. Gebaseerd op je verhaal, is er niet meer reden om te geloven dat je zwanger bent, dan tijdens een normale maand waarin je de pil slikt. Als je zo onzeker wordt van de pil, is het misschien raadzaam om eens te gaan kijken naar anticonceptie die je wat meer zekerheid geeft.
Ja dat was ik sws al van plan. Ik snap ook heel goed dat er geen meer kans is al zullen jullie nu denken van niet dat geloof ik ook wel... Alleen nogmaals ik ben gewoon niet ongesteld geworden(ja die 3 klein rode plekjes) En vind het heel flauw dat er dan gelachen wordt dan denk ik reageer gewoon niet .. Maar goed dat is mijn mening En ik ben zeer zeker blij met de serieuze reacties!! En wie het leuk vind om te horen..als ik gewoon ongesteld ben volgende maand dan kan ik dat aangeven even.. Maar voor jullie is dat waarschijnlijk niet zo belangrijk wat ik ook snap Het is ook prima zo ik wil niemand afvallen wil niet dat mensen gek van me worden dus klaaaar