hey hey ik ben iemand die als van kinds af aan onregelmatig is. ik heb nu de laaste twee cycles 38 dagen gehad, dus ik dacht ga ik daar van uit. dan zou ik mijn eisprong op de 15 okotber moeten hebben, maar de ovulatie testen wezen uit dat het de 7 oktober was. dus we hebben om die dagen heen geklust. maar als ik van een cycles van 28 dagen uit zou gaan dan zou het de 7de moeten zijn, maar dan zou ik nu ook ongesteld moeten zijn en dat ben ik niet. ik heb een test gedaan en die was neg. ik heb wel een paar dagen echt vervelend gevoel in mijn buik gehad, maar verder heb ik nergens geen last van. kent iemand dit reageer dan. word er onzeker van ik moet 29 oktober naar de fertiliteits arts, want de gynaecoloog heeft ons door verwezen naar het eerste bezoekje we hebben zaad en hormonen moeten laten testen, krijgen dan hier de uitslag van en wanneer moet ik nou testen ik weet het niet echt meer! gr cynthia
Mijn ongesteldheid blijft meestal uit als er iets ingrijpends gebeurt, een verhuizing of belangrijk bezoek. Ik ben wel eens 11 dagen over tijd geweest. Dan kan ik wel al krampjes krijgen voordat ik daadwerkelijk ongesteld word. Volgens mijn HA is dat heel normaal bij vrouwen. Dus misschien dat je bewust of onbewust last hebt van spanning. En zo niet, dan is het nog even afwachten of ongi alsnog komt, nog een keer testen of naar de HA Veel sterkte meid.
beste OemHudaifa bij mij komt het niet van spanningen. het is bij mij normaal om niet op tijd te mestrueren, daarom ben ik vroeger ook aan de pil gegaan, maar als je zwanger wil worden is het wat lastiger. ik weet ook niet of ik op deze manier wel zwanger zal worden? deze rare krampen heb ik nog nooit gehad. normaal weet ik precies wanneer mijn menstruatie komt ben dan al van te voren niet zo lekker gr cynthia
Dan is het inderdaad vervelend. Misschien dat je inderdaad een afspraak moet maken. Het lijkt me erg lastig als je zwanger wilt worden. Ik had er ook wel last van, ik ben namelijk ook altijd heel onregelmatig en vaak te laat. Dat maakte mij erg onzeker. Maar op een of andere manier voel je het toch aan jezelf als het dit keer anders is. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt Sterkte
beste OemHudaifa Ik heb net een zwangerschapstest gedaan van sensitest en ik zie een licht streepje, dus ik denk dat ik zwanger ben! gr cynthia
hoi cynthia! en ben je zwanger begrijp ik? meid gefeliciteerd! mag ik je vragen je zegt dat de ovu testen uitwezen bij jou 7 oktober en dat je om die dagen heen hebt geklust.. dus vanaf 7 oktober? of ook nog daarvoor? ben erg benieuwd. werk zelf ook deze maand voor 2de keer met ovutesten namelijk. groetjes, nina