Hoi dames, Ik ben nu al ruim 2 weken dag en nacht misselijk. Spugen heb ik nog niet gedaan gelukkig, maar ik moet soms wel m'n best doen om het tegen te houden. Ik heb wat moeite met spugen... Ik heb nu een afspraak voor acupunctuur en ik voreg mij af of iemand daar al ervaring mee heeft. En zo ja, hoe lang het duurde voordat de misselijkheid afnam of misschien wel verdween..?? Ik kan wel wat eten en drinken, maar daarna doet mijn maag pijn. En waar ik 's middags trek in heb kan ik soms 's avonds echt niet meer luchten. Dat vind ik ook zo lastig omdat ik dus echt niet weet wat ik huis moet halen omdat mijn 'trek' zo snel veranderd... Bij mijn dochter was ik een stuk misselijker (kon helemaal niks eten en drinken op thee en paprikachips na), maar dan wist ik dus wel wat ik naar binnen kreeg. Iemand hier ook ervaring mee?
Hallo Angelique, ik was de eerste 4 maanden ook misselijk. Heb wel veel overgegeven. Heb toen ook acupunctuur gedaan en al na 1 behandelijk werd het bij mij minder. Ben er uiteindelijk 3x geweest. Nu moet ik zeggen dat ik vrij goed reageer op acupunctuur. Succes meis en ik ben benieuwd of het jou net zo goed helpt als bij mij.
Hier geen acupunctuur gehad tegen misselijkheid, maar wel voor andere zw klachten en zelfs om zwanger te worden. Helpt bij mij ook erg goed en ook heel snel. Hopelijk helpt het jou ook!