Bij wie was dit het begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door shaantje, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Heb nu sinds een half uurtje constant zeurende lage rugpijn. Net menstruatiepijn maar dan in de rug. Is niet ondraaglijk, maar wel erg vervelend.

Bij wie is dit het begin geweest en begon nadien de bevalling? Kleine man mag komen, dus ben erg benieuwd :D!

2. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik kan het je niet vertellen, zie dat je al overtijd bent. Ik zou zeggen dat evt rugweeen ook regelmaat zouden moeten hebben??
    Succes, ik hoop het voor je dat dit het is!

3. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij!
    Op een avond ineens wat lage rugpijn/menstruatiepijn, pijn is eigenlijk al een groot woord, meer vervelend gevoel.. Hele lichte pijn. Dag daarna begonnen heel zachtjes aan de weeën, en de nacht daarop is hij geboren!
    Succes! :)

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Voorlopig weer redelijk rustig hier. Ach, maakt ook niet uit ;). Morgenavond binnen in het zkh om de bevalling in te leiden. Einde is dus sowieso in zicht, al zou het natuurlijk fijner zijn dat het nog natuurlijk zou beginnen :D.

5. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Bij mij is het hiermee begonnen. De hele dag pijn onderin mn rug. Verder geen enkele klacht tot s'avonds zeven uur. Zoontje om kwart voor elf geboren.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik loop hier al sinds gisteravond mee, maar helaas blijft het sudderen. Hoop voor jou dat het wel echt is en doorzet, lijkt me fijner dan inleiden! :)

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    afgelopen woensdag en gisteravond heel de avond..... Flinke rugpijn. Vk bevestigde het: Rug voor weeën..... Maar nog niks hoor!

8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Bij mij! Pijn was een groot woord, meer vervelend gevoel.
    Toen ik een klein beetje bloed verloor vk gebeld voor overleg. Ze is voor de zekerheid langs gekomen en heeft me gecheckt... 7 cm ontsluiting. Nog geen 3 uur later was ik mama.
    Dus het kan maarzo.
    Heb hier trouwens geen echte weeën gehad, alleen dat vervelende gevoel.
    Succes met de laatste loodjes!

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier al gans de dag ook een zeurend en ongemakkelijk gevoel in mijn rug sinds het toucheren gisterennamiddag. Anders nog geen last van gehad. Hopelijk bij allen een teken dat de bevalling begint. (al zal ik niet teveel hoop erop vestigen :p)
    Vanmorgen ook nog eens moeten overgeven dus wie weet :D

Deel Deze Pagina