NUB?? waar dan?? zie niks namelijk!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jvd1, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    Hoi Allemaal!

Ik zie veel over de nub theorie voorbij komen! De verloskundige had er nog nooit van gehoord! Nou heb ik wel voorbeelden gezien op het net.
    Zojuist een echo gehad! Helemaal super ! Alleen ik vind nergens de zogenaamde nub!?

Iemand anders wel?? Of ben ik gewoon scheel?

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
  3. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    ja zou dat het zijn??? Enig idee wat het dan zou worden volgens de NUB theorie?

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Grappig dat je vk er nog nooit van gehoord had :)
    Bij mij zeggen de vk en 2 gyns dat het volgens de nub een meisje is, maar de ene gyn zei wel, dat hij dat bij zijn eigen zoon ook dacht, foutje dus hahaha :)

5. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    ja ze had er nog nooit van gehoord maar ze ging het eens opzoeken.
    Maar jij een idee wat er van deze nub te zeggen is?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee, ik durf er niks van te zeggen, maar er zijn wel hele topics waar je foto's kan plaatsen van de nub, daar kunnen ze je vast helpen!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    dat is de nub idd, maaaaar het lichaampje ligt licht gedraaid, dus is de stand onbetrouwbaar geworden.

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Voor het mooie moet voor de nub theorie het kindje "plat" op de rug liggen en moet je een recht profieltje zien waarbij ook de hele nub op te zien is.

Je kindje ligt zoals rogijuli al zei niet helemaal goed, ook ligt het wat opgekruld en is volgens mij lang niet de hele nub in beeld.. die dingen bij elkaar zorgen ervoor dat elke gok eigenlijk maar 50% zeker is..

Deel Deze Pagina