Hoi Allemaal! Ik zie veel over de nub theorie voorbij komen! De verloskundige had er nog nooit van gehoord! Nou heb ik wel voorbeelden gezien op het net. Zojuist een echo gehad! Helemaal super ! Alleen ik vind nergens de zogenaamde nub!? Iemand anders wel?? Of ben ik gewoon scheel?
Grappig dat je vk er nog nooit van gehoord had Bij mij zeggen de vk en 2 gyns dat het volgens de nub een meisje is, maar de ene gyn zei wel, dat hij dat bij zijn eigen zoon ook dacht, foutje dus hahaha
ja ze had er nog nooit van gehoord maar ze ging het eens opzoeken. Maar jij een idee wat er van deze nub te zeggen is?
Nee, ik durf er niks van te zeggen, maar er zijn wel hele topics waar je foto's kan plaatsen van de nub, daar kunnen ze je vast helpen!
dat is de nub idd, maaaaar het lichaampje ligt licht gedraaid, dus is de stand onbetrouwbaar geworden.
Voor het mooie moet voor de nub theorie het kindje "plat" op de rug liggen en moet je een recht profieltje zien waarbij ook de hele nub op te zien is. Je kindje ligt zoals rogijuli al zei niet helemaal goed, ook ligt het wat opgekruld en is volgens mij lang niet de hele nub in beeld.. die dingen bij elkaar zorgen ervoor dat elke gok eigenlijk maar 50% zeker is..