pijnlijke ribben..AUW!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Goedemorgen,

Heb sinds gisteravond pijn aan m'n linker ribben onder de borst alsof ik er een harde trap op heb gehad...dat zou ook zomaar is kunnen natuurlijk (van de beeb)..
    Pff ook best slecht geslapen want als ik er op lig..op mijn linkerzij dan doet het erg pijn..
    Maarja kan ook gewoon een verrekte spier zijn..

Meerdere hier last van rond deze termijn?

Merk trouwens dat sommige bewegingen van de beeb ook niet meer zo heel fijn zijn..al ben ik blij dat ze volop beweegt iedere dag:D

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook geregeld zere ribben. Nu is het kindje wat ingedaald maar zit nog steeds vaak met zijn billen in mijn ribben te porren.

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai
    hier al er lang last van. Ze zijn gewoon gekneusd.

Succews er in ieder geval mee.

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oei heel herkenbaar! pijnlijk he? manlief geloofd soms niet dat het zo zeer doet, maar in kan wel janken..het meest ontlast het nog als ik met mijn armen omhoog achterover leun op de bank... echt een kleine kickboxer hier! maar zoals je al schrijft ben ik ook blij met iedere beweging hoor!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had ook vreselijk last van mijn ribben, de laatste weken. Mijn man geloofde het ook niet altijd helemaal. Gelukkig heeft ons zoontje (na zijn begoorte) papa ook al een paar flinke klappen en schoppen verkocht. :D
    Het ging bij mij vrij snel na de bevalling over. Maar tot die tijd heb ik geen tips voor je.

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik heb vanaf 29 weken al wel gekneusde ribben :( en nu de kleine is ingedaalt krijgen de ribben nog geen rust :(

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    nou ben iig niet de enige...maar dacht gaat na een paar dagen wel over...maar nu zie ik dat sommige er dus nog steeds of tot het eind vd zwangerschap mee lopen..pff das wel minder.. volgens mij maar weet het niet zeker..is ze bij mij al wat ingedaald..vraag het maandag wel ff na bij de vk..ja die van mij houdt van trappelen/graven met r voetjes....deed ik ook vroeger altijd zei me moeder haha...ook na de geboorte..:D

8. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    jeps ook hier heel herkenbaar...

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik heb er ook sinds een paar weekjes erg last van! Kan echt pijnlijk zijn zeg!

10. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Pfffffffffffffffffffffffff dat is zo verschrikkelijk erg...
    Ik heb het al een aantal weken lang, voor al als je verkeerd ligt te slapen doen ze zo pijn, of verkeerd zit..
    soms is verschilt de pijn ook, ene keer lijkt het als of het blauwe plek is, en de huid doet zo pijn en andere keer zon stekende rot pijn.

Ik heb van alles gedaan, warme douche, tijgerbalsem erop, masseren.. het zijn ook vaak de spieren die in de knel daar zitten.
    of de kleine schopt er tegen aan ja... !! Soms heb ik het erg, en gelukkig heb ik ook dagen dat het wat minder is.. soms heb ik een dag dat ik nog hele nacht wakker er van lig.. :(

Deel Deze Pagina