Eisprong voelen, moet die dan komen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dot, Jan 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    #1 Dot, Jan 31, 2011
    Last edited: Jan 31, 2011
    Er is al zoveel over geschreven maar kan deze vraag niet zo gauw vinden.
    Als je die steken in je zij voelt moet de eisprong dan nog komen of is dat de eisprong? Ik snap het niet bij mij.
    Elke keer denk ik: nu moeten we het snel doen. Want ik heb die steekjes in een zij. Vervolgens houden die steekjes nog dagenlang aan.
    En hebben we het misschien te vroeg gedaan. Terwijl de calculator ook ongeveer de tijd van die steekjes aangeeft dat de eisprong is. Ik wordt er gek van!
    Ik ben nl. Twee keer zwanger geworden door het een paar dagen na de menstruatie te doen. Kent iemand dat ook???

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej!

De steekjes in de zij en buik heb ik ook maar bij mij is dat vaak na de eisprong. Volgens mij is het bij iedere vrouw weer anders want ik heb ook vaak gelezen op dit forum dat vrouwen pijn/last hebben tijdens de eisprong. Ik voel mijn eisprong niet eens.

Om zeker te weten dat je niet 'te laat' bent zou je om de dag kunnen vrijen. dan weet je zeker dat er een voorraadje ligt te wachten als het eitje komt.
    Je kunt ook ovulatietesten gebruiken om te kijken wanneer je eisprong precies is.

3. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Bedankt hier heb ik wat aan!
    Dan zou het kunnen kloppen dat ik vrij snel na de menstruatie de eisprong heb.

4. dianapl

dianapl Actief lid

Jan 31, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn eisprong ook. Maar als je de pijn voelt dan is je ei al gesprongen. Dat kan steken geven links of rechts in je onderbuik. De pijn kan een paar uur duren of zelfs een dag. Ik heb er een paar dagen last van.

5. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Gek he, wat is die pijn dan?

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Bij mij voel ik de pijn juist (dagen) voor eisprong. Je voelt dan de spanning aangezien folikel groeit. Eenmaal gesprongen dan gaat de pijn weg.

Share This Page