update 4

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door naverona, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    lieve verloskundigen,

Nou ik heb ook weer wat hoor...zou om half 10 hier vertrekken voor een uitwendige versie..had afspraak om half 11..

belt de assisitent om half 8 op dat het niet door kan gaan omdat het te druk is :(...dus ik heb gezegd dat ze het maar moesten gaan oplossen.had de afspraak maandag gemaakt, en het moest snel want ben al 38,1,mn man heeft ervoor vrijgenomen en ik heb oppas voor de kids moeten regelen..ze zou terugbellen..nou half 9 nog niets en zelf maar weer gebeld en de gyn ( weer een andere natuurlijk) wou het wel even snel!! doen om 4 uur vanmiddag.heb totaal geen voorlichting ofzo gehad....
    er wordt gewoon totaal niet naar je geluisterd..maandag was mijn bloeddruk 144/80 en nae 3 kwartier 158/75 te hoog dus..( en sta bekend om hoge bloeddruk) wordt niet om gemaald..

ik heb dus daarop een ander zh gebeld en daar een afspaak kunnen maken voor vanmiddag bij de gyn...dit was gewoon de druppel na alle gedonder dat ik al heb gehad..

nu dus om kwart over 2 naar een ander zh..en iedereen geeft me gelijk...zelf de assistenten van het oude zh..

En mijn nieuwe gyn??die vond het belachelijk...dus vanmiddag poging 685 van mission impossible 300..

xxxxx

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat een verhaal zeg. Hoe is het er nu mee?

Mirjam

Deel Deze Pagina