Vreemd ik wil duidelijkheid (spoedje)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door happymama, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Hallo,
    T is een heel verhaal hoop dat ik t goed kan verwoorden .

T is zo begonnen .
    Ik heb de pil laatst 2strippen doorgeslikt .
    Voor de laatste 2pillen kreeg ik menstruatie krampjes en gelijk 2dagen bruinverlies , ben toen toch een stopwerk in gaan lassen maar werd niet ongesteld .
    Vorige week vrijdag moest ik weer beginnen dus gedaan . Sinds heb ik nog altijd menstruatie achtige krampjes die ik alleen herken bij mijn 2zwangerschappen die hielden eigenlijk 9mnd aan .
    Nu 2dagen geleden kwam ik erachter dat ik een schimmeltje heb door enorme jeuk dus gister zalf gehaald om te smeren en in te brengen .
    Heb vaker een schimmel gehad maar daarbij niet de buikpijn ....

Ook vind ik die 2dagen bruinverlies maar vreemd terwijl ik normaal altijd netjes ongesteld word met 3a4dagen bloedverlies .
    Heb ook wel vaker de pil 2 strippen door geslikt en was er nooit iets vreemds aan de hand .

Heeft u enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het kan toch wel door het doorslikken komen. Je kan daar iedere keer anders op reageren. Daarnaast heeft de schimmel ook invloed. Het klinkt in ieder geval niet als iets ernstigs waarmee je iets zou moeten.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina