Onverwacht zwanger en operatie

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Proudtobemom, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. We waren er wel mee bezig maar hadden het toch even op een zijspoor gezet omdat ik een kruisbandreconstructie moest ondergaan.

Afgelopen maand zijn we toch onvoorzichtig geweest en afgelopen maandag heb ik de kruisbandreconstructie gehad.
    Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben.

Natuurlijk heel blij, maar ook veel angst omdat ik onder volledige narcose ben geweest, antibiotica en morfine via het infuus toegediend heb gekregen en daarnaast 2 dagen naproxen heb geslikt.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik ben echt wel heel erg bang dat dit hierdoor fout zal gaan :(

Groeten ProudMom

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hoi geen ervaring mee wel wil ik feliciteren ,
    Waarom neem je anders niet ff contact op met het ziekenhuis ?

X x

3. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    eerst en vooral gefeliciteerd! Ik zou ook even het ziekenhuis opbellen. Hebben ze voor je operatie geen bloedname gedaan? Hier (in Belgiƫ) is dat wel een standaard die ze doen voor een operatie heb ik begrepen. Ze vragen dan ook of je zwanger zou kunnen zijn. Zelfs voor een RX stellen ze hier de vraag.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

Morfine kan sowieso geen kwaad wat ik slik het dagelijks en mag dit blijven slikken tot 4 weken voor de bevalling.

5. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Thanks all!

Heb de verloskundige gebeld, zei kan er geen uitspraak over doen. Gewoon positief blijven en genieten zegt ze. Als het geen sterk kindje is, eindigt het in een miskraam. Als het goed blijft gaan, wordt het goed gecheckt.
    Toch ook maar even de huisarts gebeld, hij belt straks voor een telefonisch consult.

Maar ow....wat ben ik blij zeg. Dit kindje blijft gewoon plakken ;)

Op 5 december de eerste echo....een beter Sinterklaas cadeau kun je toch niet hebben :D

6. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥
    ik hoop dat alles goed mag gaan en je echo straks een kloppend hartje laat zien en alles goed gaat

Deel Deze Pagina