Hi meiden! In juni heb ik m'n laatste pil geslikt. Na m'n onttrekkingsbloeding de volgende cyclussen gehad: 32 63 34. Ik zit vandaag op dag 36 van m'n cyclus maar ik durf niet te testen!!! Wat zouden jullie als cycluslengte aanhouden? Ik heb geen ovutesten gedaan of getempt. Wel een beetje geprobeerd kwaaltjes en afscheiding in de gaten te houden, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Zouden jullie er al een testje tegenaan gooien?
Haha, een testfreak Ik ben zo bang voor teleurstelling. En dat ik dan weer hoop krijg, omdat ik dan denk 'ik heb vast te vroeg getest'... Ga wachten tot morgen heb ik besloten!
Hoi Cetje, Ik zou het gemiddelde aanhouden van de afgelopen 3 maanden. Ik kom voor jou uit op 43 dagen. Als ik dan nog geen rood zou hebben, zou ik er een testje op wagen. Spannend!! Ik duim voor je dat het niet komt en je natuurlijk een mooie test krijgt
Meiden, thnx voor het meedenken. "Gelukkig" lees ik jullie berichtjes nu pas, en had in vanmorgen op dag 38 een licht positieve test in handen! Digitale CB geeft 1-2 weken aan, waaaaaahhhh!!!