Bah... Bleegh... Schiet niet op hier..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ff m'n hart luchten, meer niet.. :p
    Net terug van de vk, zoals je kan zien aan m'n banner ben ik 40+4 vandaag.
    Heb al ruim twee weken regelmatig last van voorweeen, en veel harde buiken.. Ging met goede hoop vandaag naar de controle, maar helaas :(
    Niks geen ontsluiting.. De bmm is nu ongeveer voor de helft verweekt.
    Valt vies tegen dus. Had echt op meer gehoopt/gerekend... :(
    Weet wel, het komt vanzelf, maar ben gewoon ff teleurgesteld.
    Vk zei dat ik de komende 24 uur in ieder geval nergens op hoef te rekenen.
    Moet nou vrijdag om 12 uur terug komen, dan gaan ze een echo maken om te kijken of beeb het nog goed heeft qua vruchtwater enzo, en weer inwendig onderzoek om te kijken of er verandering is.
    Misschien nog vrouwen met hoopvolle ervaringen waarbij het wel alsnog ineens heel snel ging? :p :D haha

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Och woezel toch! Ik had gehoopt dat je inmiddels was bevallen! Pfff, sterkte met de laatste loodjes!

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Thnx! :) ja beetje balen maar ja... Je hebt het niet in de hand he... Gewoon maar weer afwachten. Maar kwam me wel ff rauw op m'n dak vallen...

4. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn ervaring bij de eerste is juist dat ik letterlijke woorden nog potdicht zat na nacht flinke voorweeën 40,5w, 6 uur later was mn dochter echt geboren. Dit is natuurlijk mijn ervaring. Maar laat je niet ontmoedigen het kan opeens snel gaan. En lang kan het sowieso niet meer duren.

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    He wat balen! Kan me helemaal voorstellen dat dat ff een flinke tegenvaller is zeg. Al die krampen en andere ongemakken 'voor niets' :(

Ik heb laatst een verhaal gehoord van een kennis die sochtends controle had en helemaal dicht zat, en savonds in 2 uurtjes tijd is bevallen. Dus hou hoop meis :)

6. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Aah toch nog positieve en bemoedigende verhalen! Thnx meiden!
    Ik ga even nergens van uit, maar ik hou hoop... Wil zo graag m'n kleine vriendje vasthouden....

En Tralala, precies dat, wat je zegt, was m'n grootste teleurstelling... Al die voorweeen en harde buiken, alles voor niets... :(

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij de oudste zoon had ik met 36 weken al 2 cm ontsluiting, met 37+6 ingeleid en toen ging ik eerst dicht ipv open ;) ineens 1 cm en 6 uur later een kind! Bij de jongste met 38 weken al ontsluiting, 3 cm! Waarschijnlijk wel al eerder, maar toen niet gecheckt. Met 40 weken 5 cm, ik was bang dat hij er ineens uit zou vallen, maar niks hoor :( Met 40+5 weken begon het eindelijk :) Dus of je nu potdicht zit of al ontsluiting hebt, je baby komt pas als hij dat wil, eigenwijsjes :D

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dat geeft moed, Vlinder :)

Woezel, ik herken het gevoel, ik had ook al een paar nachten krampen enzo gehad en toen kwam ik bij de vk in het zkh, die ging toucheren, nou mooi niks dus. Beetje jammer.

9. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Herkenning! Hier bij de eerste pas bevallen bij 41 weken. Was nog niets te bespeuren tot ineens out of the blue mijn vliezen braken. Daarna duurde het nog maar dat was kennelijk nodig.

Nu lig ik geprimed te worden. Medicatie doet wel wat maar als ze niet indaalt kunnen ze geen vliezen breken en dan schiet het toch allemaal niet hard op.

10. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Hmm... Ging net naar de wc om te plassen, en ik verlies allemaal witte vlokjes... Iemand enig idee wat dat is? Als ik op m'n hand blaas gebeurt er niks maar ik heb wel steeds een raar ploppend/borrel gevoel down-under...

11. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Vocht met witte vlokjes kan toch duiden op vruchtwater. Zo zag mijn vruchtwater er wel uit. Misschien even de verloskundige bellen voor overleg?

12. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Als ik zo moet plassen wilde ik ff wat opvangen, had het net te laat door..
    Maar normaal moet je dan ook vocht verliezen als je op je hand blaast toch? Als het vruchtwater is?

En de beeb licht goed ingedaald dus als het wel vruchtwater is dan is dat niet erg toch? Is dat reden om de vk te bellen buiten de normale tijden? In principe mogen m'n vliezen toch breken?

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Klinkt als vruchtwater :D

Ik heb het ook niet opgevangen hoor, gewoon even goed kijken welke kleur het is. Als het doorzichtig of wittig is of vlokjes is het goed!

Ik zou wel je VK even bellen om op de hoogte te stellen :)

Enne, toen mijn vliezen braken (hoge vliesscheur, dus steeds beetjes zeg maar), had ik vrij snel weeën, dus wie weet;)

14. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Dank je voor je reactie... Maar weet je ik merk niet echt dat ik vocht verlies ofzo.. Merkte alleen met plassen dat er witte vlokjes in zaten..
    Werkt dat blazen altijd? Want dan gebeurt er sws niks namelijk...

15. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Ik heb geen ervaring met vruchtwaterverlies, ben bevallen met 41 weken dmv inleiden.
    Maar mijn vk zei altijd bij twijfel of ongerustheid altijd bellen ook al is het op het 06 nummer!

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Als beebje helemaal ingedaald is, is het hoogdje een soort van kurk. Dus hoef de blaastest niet altijd te werken. Maar als goed is zou er wel wat in je onderbroek terecht komen aangezien je vruchtwater niet op kunt houden. Heb je gelijk wat inderzoeksmateriaal voor de vk ;)

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Laat de moed niet zakken. Bij de tweede werd mij precis hetzelfde gezegd en toch ben ik een dag later bevallen.

18. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zou even bellen, nu is het nog een mooie tijd. Je belt niemand wakker. Zelf verloor ik ook niet heel veel vruchtwater. Inderdaad omdat je baby het zelf weer afsluit als hij ingedaald is. Ik mocht gewoon bellen bij vruchtwater verlies, zodat ze vast op de hoogte was dat de bevalling er aan zat te komen. Dat vonden ze juist prettig.

19. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hoe is het nu?

Hoop dat je lekker bezig bent :)

20. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Haha dank je pietje1987, maar nog niks hoor ;) had dat ook niet echt verwacht na de controle van gister..
    Heb gewoon redelijk lekker geslapen, en ervoor gekozen niet 's avonds de vk te bellen voor die vlokjes... Twijfel nog om straks te bellen, want het is nu volgens mij weg.. Maar wel ff in de gaten houden want beebje is ook de hele nacht heel rustig geweest. Dus als ie straks niet even lekker gaat gymnastieken dan ga ik sws bellen ;)

Deel Deze Pagina