Zwangerschapasuiker

Discussion in 'Gezondheid' started by Sofie26, May 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sofie26

Sofie26 Lid

May 25, 2015
    46
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik ben zwanger van de 2e had bij de eerste had ik Zwangerschapasuiker hij was maar 2 puntje te hoog en me kind was altijd goed op groei bijbel echo's ze woog bij d'r geboorte 2970 en 50 cm was ze nu zit ik erover te denken om niet de glucose test te doen want heb echt een rot bevalling gehad zijn er meer meiden die dit meemaken liefs Sofie

2. Sofie26

Sofie26 Lid

May 25, 2015
    46
    1
    8
    NULL
    NULL
    Sorry voor de typ fouten door me telefoon

3. Fiora

Fiora Bekend lid

Jun 28, 2011
    932
    0
    0
    Wat vervelend van je bevalling, had dat iets te maken met zwangerschapsdiabetes?
    Niet zoiets meegemaakt overigens. Nu bij de tweede wel diagnose diabetes, na de GTT een niet nuchtere waarde op de grens dus niet eens te hoog. Baby is aan de kleine kant dus ook niet te groot, verder zijn mijn waardes nu ook altijd goed maar ik let op mijn koolhydraatinname. Ik voelde me ook rot na het drinken van dat drankje deze keer bij de GTT.
    Misschien mag je gewoon een paar dagcurves prikken ipv de test?

Mensen zonder zwangerschapsdiabetes hebben geen net te hoge of grenswaarde na een GTT dus het is wel degelijk zo dat je het hebt, hoe vervelend ook...je kunt het toch maar beter weten als je het nu ook weer hebt toch? Extra controle is nooit weg en een tweede zwangerschap verloopt natuurlijk niet precies hetzelfde als de eerste. Hopelijk in elk geval een goede bevalling voor je deze keer.

4. Sofie26

Sofie26 Lid

May 25, 2015
    46
    1
    8
    NULL
    NULL
    oké bedankt voor je reactie nou ik heb normaal helemaal geen last van suiker hoor en me suiker is altijd goed omdat ik wat overgewicht heb moest ik zo een test doen ik hoefde alleen maar een boekje bij te houden en te prikken maar die was nooit te hoog en ik al van alles wie neemt er nu zoveel suiker op een dag je hebt gelijk dat alle bevallingen anders zijn

Share This Page