Nachtelijke pijnaanval

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaDebs, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Hoi allemaal,

Kan nergens echt eenzelfde topic vinden dus bij deze; ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds twee dagen om half 1 's nachts een soort pijnaanval. Duurt maar 5 minuten en het ebt weer weg maar die gebroken nachten....wow, even aan wennen! Ik moet ook echt op de grond gaan liggen en een koud washandje op m'n hoofd.

Zijn er meer die hier last van hebben dan wel niet op een ander tijdstip. Gisteren bij de verloskundige geweest en die vertelde dat deze pijn betekent dat je baarmoeder haar plekje aan het opeisen is tussen alle organen.

Hoor graag van jullie!

Debs

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou als als t zo'n pijn doet dat je op de grond moet gaan liggen en een washandje erbij moet pakken weet ik niet of dat wel opeisen van een plekje is :S
    Wel raar dat t alleen snachts is. En heb je de pijn dan echt in de baarmoederstreek?

Ik heb wel steken en pijntjes maar dat is eigenlijk heel de dag door, zeker als ik veel zit dan voel ik dat. Bij liggen en staan heeft alles de meeste ruimte dus t minste last.

3. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zit bij jou de pijn? Ik had het in het begin van mijn zwangerschap een paar keer. Alleen s'nachts hele erge kramp rechtsonder in mijn buik.
    Dit zijn denk ik mijn darmen geweest. Die vonden het echt niet fijn dat ze plaats moesten maken.

Was gelukkig maar een paar keer. Nu al weken niet meer gehad.

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu een paar keer weeen achtlingen krampen gehad. Maar dat was na een echo. Volgens mij had m'n buik gewoon wat moeite met zo "mishandeld" worden.

Als je het niet vertrouwd zou ik evt de huisarts even bellen. Een "second opinion" kan geen kwaad, toch?

5. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Inmiddels weer een nacht doorgeslapen :D #ergfijn

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooh ik herken het. Tot week 8 een paar keer zo'n "aanval" gehad
    Lag te janken en jammeren van de pijn, kon ook niet rechtop staan.
    VK dacht ook hier dat het de rek en strek en opeispijntjes van de baarmoeder was.

Deel Deze Pagina