11 weken en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamani, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    hi allemaal,

ik ben 11 weken zwanger en net toen ik naar wc ging kwam opeens heel veel bloed en ik durf niet meer naar wc te gaan. Ik ben zo bang :(:(.
    Heeft iemand dit ook gehad? Ik ben zo bang voor miskraam. Heb huisartsenpost gebeld en ik moet wachten tot ik me dokter kan bellen.\
    Help....kan iemand mij even geruststellen? Ik heb ook opeens bijna geen pijn meer aan me borsten...!!!

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Heb je geen vk? Anders zou ik die bellen....

Het hoeft niet fout te zijn! Kan vele oorzaken hebben.... het is nu wel 50/50

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Jeetje wat schrikken!
    hoe gaat het nu?

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Wat vervelend. Weet je al meer? Wanneer heb je voor t laatst een echo gehad?

5. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    Jeetje wat schrikken
    Weet je al meer??

Ik hoop dat alles goed is!

6. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hi allemaal. Bedankt voor jullie berichten. Het lijkt wel een droom. Er was geen hartactie meer te zien. Het zou gestopt zijn met ongeveer 9,1 weken. Ik zit echt te denken of door mij komt. Dat ik verkeerde dingen heb gegeten. Het is mij nog niet doorgedrongen. Ik heb kinderen en nooit zoiets meegemaakt. Weet iemand hoe het zit met de pijn?? Ik moet afwachten tot het vanzelf doorzet en afkomt. Ben zooo bang.

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Heel veel sterkte meid. Pak paracetamol als het pijn doet, je gaat het echt wel voelen, bel eventueel voor wat sterkers. Niet bang zijn. Het is super super kut. Wij hebben donderdag soort gelijk nieuws gehad. Dikke knuffel!!

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Heel veel sterkte.. wat verdrietig.

9. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Heel veel sterkte meid! wat ontzettend vervelend!!! Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en dat je je snel beter voelt! Geef jezelf in elk geval niet de schuld je kunt er echt niets aan doen!!!
    Soms helpt schrijven bij het verwerken, dat hielp bij mij in elk geval wel. Een hele dikke knuffel!

10. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ach meid wat verdrietig, heel veel sterkte!

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Sterkte :(

12. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ach meis toch... Ik heb 2 miskramen gehad voor deze zwangerschap, de eerste liet ik de natuurlijke wijze gaan. Hoorde met 10w dat het fout was. Beste wat je kunt doen is een warme kruik bij je houden en paracetamollen, beide helpen met de krampen. Elke mk is weer anders, dus het is moeilijk precies advies te geven. Als je merkt dat je graag erover praat, blijven doen. Als je liever schrijft, dat doen. Als je denkt ik wil weg van de wereld, lekker in bed blijven liggen. Doe wat juist voelt voor jou met dit. Mocht je iets niet vertrouwen of er niet zeker van zijn, gewoon de dokter bellen, zij snappen echt wel dat dit moeilijk is.

Je hebt niks verkeerds gedaan, dus dat moet je echt niet denken. Het is normaal dat je dat hebt, had ik bij beide ook, schuldgevoel. Wat als ik dit had gedaan, of dat of zus en zo. Maar er waren bij beide geen redenen te bekennen. Het is helaas iets wat je overkomt. Heel veel sterkte!

13. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    Wat erg zeg :(

Heel veel sterkte voor jou en je gezin

14. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Wat een rot nieuws :( Praat met de vk en uit je angsten. Ik kan me bij mijn eerste mk ook vooral de angst herinneren voor wat er komen ging. Het is niet niks. Laten we nu maar hopen dat het snel doorzet, want ermee moeten blijven lopen zorgt ook voor een hoop onzekerheid. Sterkte!

15. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    hi allemaal. Bedankt voor jullie lieve reacties. Volgens de gynacoloog zou ik het dus moeten afwachten, heb volgende week afspraak. Ik had vanochtend veel bloedverlies maar nu is het weer heel weinig. Ik vind het echt vervelend dat ik het zo bewust moet meemaken en weet niet hoelang het dan duurt dat het doorzet. Ik vroeg of het niet mogelijk was om het te laten curreteren en hij zei van niet...!!? Ik vind het zo zwaar en moeilijk. Het lijkt wel een film. Ik wil degene die in zelfde situatie als ik zitten ook heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel

16. Meagantje

Meagantje Niet meer actief

Oh nee wat erg :( heel heel heel veel sterkte! !!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heel veel sterkt gewenst .... :(

18. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Sterkte! 😞 Bij mij was het precies een week nadat ik begon te bloeden. Het was eerst heel weinig en daarna ging ik steeds meer bloeden. Hopelijk is het snel 'voorbij'. Al is dat natuurlijk super tegendraads. Heel veel sterkte en doe inderdaad waar je je goed bij voelt!

19. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat rot meid! Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina