goedemorgen allemaal ik begin steeds meer te merken dat ik mijn broeken niet meer dicht krijg heb er nog maar 1 die me echt goed zit de rest stremt me buik te zeer af maar dit is tog veel te vroeg heb echt al een klein hard buikje mijn moeder zij dat ze dat ook zo snel had maarja zei was zwanger van een drieling ik krijg der maar 1 vind het echt maar raar iemand die dit ook al heeft?? groetjes grummelke
Ja hoor, ik had het ook al vroeg. Het zijn je darmen die opzetten. Misschien kun je een maatje groter van iemand lenen en anders een stiekje tussen je knoop en knoopsgat maken.
hey, ik heb dat ook al serieus, bij ons is dit echt iets dat in de familie zit!! Mijn grootmoeder had dat direct, mijn moeder ook en nu ik! ik draag al zwangerschapskledij! ik kreeg geen enkele broek meer dicht!! héhé! Die zitten veel beter!! Doe gewoon waar je je het beste bij voelt! dat zei de gyne tegen mij ook! Groetjes
ik had ook wel last van een opgezette maag, maar ik had ook hele dag honger in het begin en dat kon je ook merken. maar kon gelukkig wel redelijk lang mijn kleding aan
nou ik heb t vanaf wk 7 dat ik mn spijkerbroeken te strak vond gaan zitten,ik heb gelukkig ook van die stretche broeken maar ja 4x en dat is uitwassen en aan,maar na morgen als alles goed is ga ik ook kijken voor postiemode,niemand weet dat ik zwanger ben alleen n vriendin van me en mn vriend! groetjes krulliewullie