Halllo dames, Be net bij de verloskundige geweest omdat ik last had van aanhoudende buikpijn en licht bloedverlies. Nu heeft ze mijn baarmoedermond nagekeken en deze is geheel gesloten. Net 1 klein (heel klein) druppeltje bloed wederom gevonden. Kan misschien ook van het onderzoek komen was ook niet geheel pijnloos brrr. Als ik kijk bij de symptomen van placenta loslating denk ik ojeeeeeee. dit is heel eng. Ze heeft hier overigens niets overgezegd. Vertelde wel dat ik de baby 5x per 24 uur minimaal moet voelen. Buikpijn blijft overigens. Het komt en het gaat er zit geen regelmaat in. Mag weer terugbellen als om de 5 minuten last heb van buikpijn en blij bloedverlies zonder slijmprop. Wat denken jullie?? Groetjes Karin
Ik denk dat je dan beter nog een keer je vk kan bellen ipv zelf te gaan zoeken op symptomen op internet. Dat maakt je alleen maar ongerust en dat wil je nu ook niet. Succes.
Bij ongerustheid mag je altijd je VK bellen. Dat moet je ook doen, daar zijn ze voor en ze werken niet voor niks met bereikbaarheidsdiensten. Het is natuurlijk mogelijk dat je een beetje bloed doordat je een inwendig onderzoek hebt gehad. Een contactbloeding noemen ze dat, kan je ook krijgen na sex te hebben gehad of na de grote boodschap op de wc. Als je je zo ongerust maakt, moet je echt even bellen. Das beter dan zo gestresst de nacht in te gaan....
Hallo Dames, Thanx voor jullie antwoorden. Net bij de dokter geweest op vraag van de verloskundige omdat zij dachten dat ik een blaasontsteking had. Dit na laten kijken maar dat is het niet. Buikpijn blijft, niet constant meer wel heftiger als eerder deze dagen. Duurt ook korter. Verloskundige belt zo terug om te kijken hoe verder. Groetjes Karin
Hoi Karin, Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Goed dat je de VK hebt gebeld ! Sterkte ! Groetjes, Nikki F
jeetje meid wat naar, die spanning. maar ik zou vooral niet gaan kijken naar wat het kan zijn, als een vk zoiets vermoed grijpt ze direct in. en rondsurfen op internet maakt je alleen maar angstig, waar je ook buikpijn van krijgen kan. ik hoop dat het snel wat beter met je gaat. sterkte
Halllo, Net bij de verloskundige geweest. Baarmoeder is al soepel (1/2 verstreken) en maakt zich inderdaad klaar voor de bevalling. Zegt natuulijk niets over hoe lang het gaat duren voordat de bevalling daadwerkelijk begint. Moet me verder wel rustig houden. Ben wel weer wat gerust gesteld. Spannnnnnend. Groetjes Karin
Gelukkig meid, dat het niks ernstigs is.... Het is goed dat je nog een keer bij de verloskundige bent geweest! Nu lekker proberen te gaan ontspannen.
Gelukkig. Hou je maar goed rustig over een weekje of 2 mag hij/zij komen. Gelukkig is het zwangerschapsforum een verslaving waar de tijd snel verbij gaat.
Hallllo, Ja precies. Als ik het zwangerschapsformum toch niet had. hihihihih. Ja echt fijn dat dit er is. Het stelt mij vaak even gerust. Het is de eerste dus weet gewoon ook niet goed hoe het allemaal werkt. Verder zit de baby opgeborgen in mijn buik dus heb er verder ook weinig controle over omdat ik het niet kan zien. Dat vind ik best wel eng. Gelukkig dat jullie er zijn. Bedankt voor jullie steun. Buikpijn blijft overigens maar probeer zoveel mogelijk te ontspannen. Ben net even met mijn zus naar het dorp geweest. Even wat anders. Groetjes Karin