spontane veranderingen qua honger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

    Hebben jullie dat ook ervaren? Ik heb tot een week of 26 heel veel hongergevoel gehad en heb dan ook regelamatig gezonde dingen tussendoor moeten eten om maar weer even van mijn honger af te zijn.

    Maar nu heb ik al een aantal dagen helemaal geen honger meer. . . ik eet gewoon 3 maal op een dag (totaal 4 boterhammen en avondeten) en dat is me nu gewoon voldoende, toch raar omdat de baby juist nu molliger aan het worden is :(
     
  2. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je moet niet vergeten dat de ruimte voor je maag wel minder wordt...dus vandaar misschien minder hongergevoel....
    Heb hier ook nog wel af en toe hongergevoel, maar is gewoon sneller gestild. Buitendat, als ik meer eet krijg ik er juist weer last van, dus nu eet ik meer verdeeld over de dag kleinere porties.

    groetjes, Eva.
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb juist totaal geen honger en ben tot afgelopen week ruim 4 kilo afgevallen, als ik 1x per dag iets eet, of het nou een broodje is of een patatje of wat dan ook, heb ik de rest van de dag geen trek meer....

    deze week is voor het eerst ondanks dat ik "bijna niets" eet toch ben aangekomen (500 gr :) ) dus tis niet raar hoor......bij de andere 2 had ik telkens een "tick" van iets, dan weer een broodje shoarma, pizza,. broodjes kaas, weet ik veel wat....

    gewoon eten wanneer je wilt eten, vindt het goed van je dat je ondanks dat je "geen trek" hebt tohc 3-4x per dag weet te eten...

    gr.smoekie
     
  4. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    kwestie van gewoon naar binnen schuiven ;) hihi
    Nee ik MOET van mezelf 3 keer gezond eten, en dat lukt me gelukkig ook...
     

Deel Deze Pagina