Hoi dames, Ik ben wel benieuwd hoe jullie qua gewicht zaten in de zwangerschap. Ik ben bijna 12 weken zwanger en 4,2 kg afgevallen door misselijkheid en overgeven. Hoeveel waren jullie met 12 weken aangekomen of afgevallen? En hoeveel kwam je aan tot aan het eind van de zwangerschap? Groetjes Floortje
ik was ongeveer 5 kilo afgevallen met 12 weken. maar ik heb niet moeten overgeven. ik at en dronk gewoon wat ik normaal ook deed.
Ik hield tot 15 weken exact hetzelfde gewicht. Spuugde ongeveer 4x per week, maar zorgde dat ik wel genoeg dronk en at. Nu bijna 6 kg aangekomen.
Met 12 weken ongeveer 4kilo aangekomen. Nu met bijna 40 weken 21 kilo aangekomen. Ben niet "ziek" geweest in mn zwangerschap. En ook niet buitensporig gegeten. Fruit is mn beste vriend in de zw dus waar al die kilo's vandaan komen?
Met 12 weken zat ik op -6, heb niet gespuugd maar was continu misselijk dus een stuk minder gegeten dan normaal. Dit is sinds week 14 over en heb sinds die tijd alweer 4 kilo terug. Dus nu -2. p.s. leuk, onze dochter gaat ook Floortje heten
Ik kon pas vanaf week 14 weer wegen (tsja, eerste appartement en dan vergeet je veel voor de hand liggende dingen te kopen ), toen was er een kilo af.. Twee weken daarna twee kilo erbij, dus kilo meer dan het startgewicht, gisterochtend en avond weer gewogen en weer kilo eraf, dus weer terug op startgewicht. Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt, er mag van mij best een beetje aan blijven plakken eigenlijk
Ik ben enorm aangekomen. Tussen week 5 en 8 zat er ineens 4 kilo aan terwijl ik alleen maar kon spugen.. Ik heb dat maar als startgewicht genomen. Sindsdien groei ik gestaag verder. Ik denk nu 5 kilo. Ik ben benieuwd waar dit eindigt.. Edit: het blijkt een krappe 3 kilo te zijn. Dat valt wel weer mee!
Ik ben nu zo'n 16 weken zwanger en zit op -1 kg. Dit vanwege ziekte in de eerste weken (2 kilo afgevallen). De afgelopen 4 weken ben ik constant qua gewicht. Misschien ook goed om te weten: vooraf had ik een standaard gewicht/normale bmi.
Bij de eerste -11 en uiteindelijk 4 kilo meer dan startgewicht en bij bijna 13 weken -5. Maar pas later misselijk,