Hoi Allemaal, Ik ben nu 22 weken zwanger en ik ben zeer gelukkig ik kan mijn geluk niet op ik ben zelf pas 22 dus miss nog een beetje jong maar ik en mijn vriend hebben er samen goed over na gedacht. 22 dec gaan we een pret echo doen dus een 3D echo ben zo benieuwd.... Maar ik wilde ook ff iets anders mededelen ik ben gisteren van de trap gevallen, nou ben ik niet op mijn buik gevallen maar half op mijn zij en op mijn boven been, ik voel me de hele week al een beetje opgeblazen en anders ( maar dat komt omdat ik nog nooit zwanger ben geweest dus ik weet niet wat er allemaal met mijn lichaam gebeurd ) ik voel ook al de hele week een beetje beweging in mijn buik ( althans dat denk ik ) maar sinds ik gisteren ben gevallen voel ik me ineens niet meer opgeblazen en anders en ik heb het idee dat ik die kleine ook niet voel.... Ik weet dat ik me niet zo druk moet maken maar ik doe dit toch, gelukkig moet ik dnderdag naar de VK dus dan zal ik het van de week zeggen maar kan iemand mij vertellen of zo'n val ( niet eens op je buik ) nou heel veel kwaad kan voor het baby'tje?
hoi hoi... je beeb zit goed verpakt, maar mocht je je niet echt zeker voelen dan mag je altijd je VK bellen hoor dat vinden ze echt niet erg. ik zou gewoon even bellen liever 1 x teveel dan 1 x te weinig!
Ik ben in het begin van mijn zwangerschap gevallen en heb daarna direct de vk gebeld. Deze vertelde me dat over het algemeen de baby goed beschermd zit in het vruchtwater. Indien je dus geen bloedverlies ed hebt, zou ik me niet al te druk maken en het donderdag aan de vk vragen
Hoi! Wat naar dat je van de trap gevallen bent! Als je je zorgen maakt is tot donderdag wachten wel erg lang hoor, lijkt mij. Ik zou gewoon even de verloskundige bellen als ik jou was, om je gerust te stellen. Daar zijn ze voor. Je kindje zit goed ingepakt dus dat zit vast wel goed! Succes!
Ik heb gelukkig geen bloedverlies en ik denk ook wel ( om heel eerlijk te zijn ) dat het nu de zenuwen zijn... Ik ga straks wel ff de verloskundige bellen al is het alleen maar voor mijn eigen gevoel... En ik ben gelukkig niet op mijn buik gevallen maar meer op mijn been en zij ( en aan mijn been zit aardig wat spekkie hihih dus dat zal wel mijn val hebben opgevangen hihihi ... gelukkig kan ik nog lachen
Jee wat vervelend dat je gevallen bent. Waarschijnlijk zit je baby wel goed ingepakt maar voor je eigen gevoel zou ik toch de VK effe bellen en het uitleggen hoe je gevallen bent en dat je je anders voelt. Sterkte