Ik had op internet aankondigingsgedichtjes gevonden en heb uit eindelijk deze op m'n facebook gezet: Twee lachende gezichtjes, 1 bollende buik. In juni 2012 zullen we het weten, wie komt daar uit? Erg leuke reacties, sommige twijfelde of ik nou zwanger was of niet haha. Blijft leuk nieuws om te vertellen
Iedereen mag het weten; ik kan al weken niet normaal eten!! Haha maar ik ben misselijk... Bij mn dochter hebben we idd gewoon erop gezet dat ik zwanger was, nu gaan we aankondigen dat J grote zus wordt.
Ik heb deze op facebook gezet: Fijne feestdagen wensen wij iedereen, en een gelukkig nieuwjaar dan ook meteen. Met het nieuwe jaar voor de deur, hebben wij alvast een leuke primeur. Voor ons is 2012 al een super fantastisch jaar, want eind juni verwachten wij de ooievaar! 2012 kan voor ons dus niet meer stuk, een heel mooi nieuw jaar gewenst van ...., .... en Ukkepuk De reacties stromen binnen
Wauw!!! Wat leuk dit.... Wij vertellen het met kerst eerst aan onze ouders (en broers/zussen) en daarna komt er een bericht op Facebook ook ja. Ik denk dat ik jouw gedichtje van je leen. Ik vind hem heel erg mooi!
Ja leuk he??? Ik heb hem ook van internet Alles in één! Én fijne feestdagen gewenst en een leuke originele aankondiging! Deze vond ik ook leuk, maar heb ik uiteindelijk toch niet voor gekozen: Lampjes, feest en gezelligheid, kerstmis is een heerlijke tijd.. deze kerst is voor ons extra bijzonder, want in mijn buik groeit een klein wonder. Kerstmis staat in het teken van het nieuwe leven, van lichtjes, gezelligheid en elkaar cadeautjes geven. Op het grootste cadeau moeten we allemaal nog even wachten, bij deze laten we jullie weten dat wij in juni een klein wonder verwachten.
Deze gedichtjes zijn bedacht door 2 meiden van zwangerschapspagina (Kristalhelder en NandaK). http://www.zwangerschapspagina.nl/geboortegedichten/311952-gedichtje-voor-op-kerstkaart-om-grote-nieuws-vertellen.html
Ja, ik snap heel goed waarom je voor die andere koos. Ik kies ook voor die. Ik kreeg kippevel bij het lezen, dat zegt al genoeg toch? hihi... Maar eerst de kerstdagen. Dmv een kadootje vertellen we het aan onze ouders. En mn broertje krijgt een fotolijstje met: Je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien, Maar als ik in Augustus wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?