zwangerschaps-aankondiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sofie28, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,
    graag willen we iedereen op dezelfde dag willen inlichten over onze zwangerschap en willen we een kaartje met tekst versturen,maar moeilijk te vinden,dus wie kan mij helpen naar ideetje?
    ik kan zelf niet fotoshoppen... en het is ons 4de kindje,dus ideeen zijn welkom!
    alvast bedankt om mee te helpen!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    maak een foto van de kids en zet eronder hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby?

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

idd zat ik ok te denken foto;s van je kids en dan 1 vakje leeg houden met de tekts Ons broertje of zusje????

4. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Wij hebben een sokje verstuurd met daarin een klein kaartje met tekst. Kan gewoon op de post want is niet zo zwaar.
    Kan misschien ook met een slabbetje met daarop een tekst, maar dat is wel weer wat zwaarder.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Alle kinderen naast elkaar op een stoel (of bank) en 1 plaatsje vrij houden en er een ? Bij zetten.

OF

Een foto dat de kinderen beschuit met muisjes eten..ook wel een hele leuke nà denker:D

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik kwam net een super idee tegen. Een foto met papa en al eventuele kinderen dan een + dan mama en dan = en 1 meer als op de foto.

7. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL

Deze vind ik leuk! iedereen op een stoel en dan een lege stoel met de uitgerekende datum erin betrokken? zoiets als vanaf --- is dit plekje ook bezet!

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Zat ook te denken aan iets via de post. Maar heb het laten varen omdat post niet altijd even snel gaat tegenwoordig. Wil niet dat broers het wel weten en mijn ouders nog niet.

Deel Deze Pagina