Het werd tijd!! Ik doe even alleen EERSTE HELFT van oktober, hoor. Want dit soort topics zijn altijd overvol en met een kleiner groepje kunnen we elkaar, ehhh, elkaars buiken wat beter leren kennen . Dus ben jij tussen 1 en 16 oktober uitgerekend? Plaats dan hier die bolle buiken foto's maar!!! Hier mijn eerste met 5+1 weken. Normaal ben ik zo plat als een duppie 's ochtends, dus ik zie (en voel) al een beetje verschil... met nog een mooie striae erfenis uit m'n vorige zwangerschap .
hallo dames, bij mij is er echt nog helemaal niks te zien. Ik ben na eigen berekening 13-10 uitgerekend. Het is ons eerste kindje dus erg spannend allemaal. 29-2 hebben we onze eerste echo.
Hoi Dames! Bij mij is er geloof ik ook nog niets te zien. Vroeg het gister aan vriendlief, maar ik denk dat ik gewoon minder moet eten.. Ik ben na eigen berekening uitgerekend op 3 oktober. Dinsdag 28 februari heb ik mijn eerste echo en intake. Heb er zo'n zin in!
ook al is er nog weinig te zien, is het wel leuk om een fotootje te maken. ik weet dat ik met 10 weken ook dacht, nou nog niks te zien, maar als je het vergelijkt echt wel!
leuke foto's!! ik ben nu 6 week en 1 dag zwanger en het kan me niet snel genoeg gaan,, ik heb vooral een opgeblazen darmen buikje,, k wou dat ik al zo'n grote toeter had dat ik er mooi mee te koop kon lopen haha
he meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap in 2009 was ik hier uitgerekend (3oktober) een hele leuke maand!!! nu zoals jullie kunnen zien midden in de zomer 31 july een hele fijne zwagerschap toegewenst!!!!!!!!!!!!!!
hey babbel, wat fijn dat je zwanger bent. ik ben benieuwd naar jouw buikje, want je hebt er lang op moeten wachten! @fokje dank voor de felicitaties. ik vind het ook een heel leuke maand! lekker in de zomer mn buik showen . @runner, zie je al verschil? merk je dat je sneller een buikje krijgt bij de 3e?
Loving, bedankt! ja ik hoop op een mooie buik,maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit, als er maar een gezonde baby in zit Hoop dat ik niet teveel aan ga komen, heb nu al een BMI van 29..dus zit wel een beetje over in dat ik zw.diabetes ga krijgen. Alle Dames van harte gefeliciteerd met de zwangerschap
Ik merk idd wel dat mijn onderbuik nu al harder is dan normaal. Maar verder heb ik ook zelf nog genoeg spek over om op te kunnen vullen hoor.
Runner, nou bedankt voor het compliment ik ben niet zo groot, 1.68 en weeg 82 kg, dus ja BMI van 29 helaas...
Zal ook snel even een foto plaatsen! Mijn buik is ook al beetje opgeblazen... Leuk om elkaar zo te kunnen volgen!
Ik weeg ongeveer het zelfde ben alleen een cm of 14 langer. Maar goed, vorig jaar woog ik zo'n 20 kilo meer.... Maar wederom kan het niet zien aanje op die foto.