het zal toch niet

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mijn3ekindje, Feb 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Ik weet niet of die op de juiste plek staat:
    Als ik uit ga van de dag dat ik dacht mijn eisprong te hebben gehad zou ik de 9e ongesteldd geworden moeten zijn maar niks te bekennen als ik uit ga van mijn reguliere cyclus zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar echt niks te bekennen en het lijkt er ook niet echt op dat het elk moment kan beginnen 3 dagen geleden een test gedaan en gelukig was die :negatief maar ben zo bang toch zwanger te. zijn.
    Wie hadden dit ook en hoeveel dagen later werden jullie alsnog ongesteld of bleken jullie uit eindelijk toch zwanger?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Als je geen anticonceptie gebruikt en seks hebt gehad is er altijd de kans dat je zwanger bent natuurlijk... Ik ben ook wel is een week tot twee weken later ongesteld geworden, misschien nog eens testen..

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Sluit me aan bij DikkeBuik .
    Maar ja nu weet ik niet of je het "veilig" hebt gedaan of niet.
    Zo nee: ja dan kan het natuurlijk altijd.
    Ik ben ook wel eens uit het niks veel later ongesteld geworden en ja waar het dan aan gelegen heeft..........geen idee.......

Ik zou nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

Succes

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Maar is het niet de bedoeling om zwanger te worden dan en gebruik je geen anticonseptie zo nee waarom geen condoom dan als je het wil als je gewoon een condoom heb gebruikt kan je niet zwanger zijn.

5. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Ben net gelukkig ongesteld geworden dus deze kan dicht

Share This Page