Dus als ik voor zekerheid wil gaan, dan koop ik de Anita 1700. De prijzen die ik opnoemde zag ik op deze site: Buikbanden • L10, Baby-Kids, Lifestyle & Gezondheid Iemand hier ervaring mee?
op jou plaatje lijkt het of de onderbroek eraan vast zit?? ik heb zelf die van anita zie mijn 1e berichtje daar staat een link bij . volgens mij heeft de 'duurdere' een stevegre onderband? groetjes
Ik heb er eentje van meleda. Die kost een euro of 9, en dat vond ik duur zat. Is ook alleen voor als ik heel ver met de hond ga slenteren terwijl ik al moe ben en verder niet. Heb er ook eentje van Anita geprobeerd, fantastisch maar omdat t medisch niet noodzakelijk is vond ik t wel prima zo. Hier zit een borstvoedingswinkel, die wordt beheerd door een lactatiekundige. Zij heeft van alles liggen van bh's en voedingskleding tot draagdoeken en kolfapparaten. En dus ook zulke buikbanden. Je mag alles voelen en passen, ze geeft advies en legt uit en je hoeft natuurlijk niks te kopen als je dat niet wilt. Je kan ook bepalen wat je fijn vindt en t op internet goedkoper vinden, dat zal zij ook wel snappen. Ik vond het wel heel fijn om zo'n moederkloek me alles uit te laten leggen, en ga er ook zeker terugkomen voor de rest.