Weet iemand waar je zwangerschaps bh´s kan kopen waar je borsten niet zo puntig in lijken? Ik heb er nu 1 van prenatal, die gaat nog wel, heb er ook 2 van de hema maar die staan echt verschrikkelijk. Lijk madonna wel in de " like a virgin" periode, precies 2 puntige bergjes op m'n borst Ik heb een bescheiden B cupje en draag normaal altijd pus-up bh's maar kan die nu totaal niet verdragen! Dus tips zijn welkom PS:niet TE duur graag
Je kunt misschien ook even bij de V&D kijken, maar het aanbod wil nog wel eens per vestiging verschillen van helemaal niets tot best wel wat keuze.
bij de H&M ben ik goed geslaagd! Gewoon voedingsbeha's met beugels en die zitten echt mooi. Heb inderdaad ook in de anderen last van die puntige borsten, geen gezicht. Bij de H&M zijn ze echt leuk ook en niet duur (14,95) Ik vind ze echt heel fijn!
Hi, Weet niet of je er wat aan hebt, heb nl. zelf cup E en sta op het punt van bevallen dus draag nu voedingsbh's. Maar ik heb pas 2 voedings BH's gekocht bij Hunkemoller. Het zijn bh's die zonder flapje zijn gemaakt. (zo'n flapje wat je ls moet haken en naar voren klapt) Aan de zijkanten aan de binnenkant zit een extra bandje langs je borsten en daaroverheen zit je cup. Het is dus zaak je cups gewoon als een gordijntje aan de kant te schuiven. Dit geeft wel een heel mooi push-up effect moet ik zeggen. Ik bedoel daarmee dat door de extra band die aan de zijkant zit je borsten mooi naar het midden toe geduwd worden. En aangezien dat toch en beetje het gewenste effect is.....? Misschien kun je ze nu al dragen? Zijn wel niet veel materiaal keuzes in. Ik heb er 1 in wit met blauwe strikjes op en een zwarte. Met dit model krijg je in ieder geval géén Madonna-punt-borsten! Misschien heb je er iets aan?
Alvast bedankt voor de tips! Ik dacht trouwens dat zwangerschaps bh's/voedingsbh's niet met beugels mochten? Misschien alleen als ze niet knellen of zo?is wel echt een uitkomst trouwens die beugels want ze komen er veel mooier in uit @xmeesjeX: Nou, het is juist dat ik nu iets zoek waardoor je borsten niet opgeduwd worden, want dat is nu juist heel pijnlijk. Bestaat er niet iets met een lichte vulling over de hele cup zeg maar? Zo'n verstevigde cup maar dan zonder push-up....beetje vaag misschien... Euh, zo'n cup die over de gehele cup van foam is(of zoiets).
ja, dat zeggen ze inderdaad van die beugels, maar goed. Het schijnt niet handig te zijn als je echt borstvoeding geeft. Kun je ontstoken melkklieren krijgen, maar anderen hebben daar weer geen last van. Jij bent nu pas 6 weken zwanger. Ik had toen gewoon normale beha's met voorgevormde cup maar dan gewoon een maatje (de cup dan he) groter. Geen probleem, zat perfect. Nu, met 31 weken, zitten die niet meer lekker en heb ik ook niet meer van die cups nodig. Dus dan vind ik die voedingsbeha's van de H&M echt een uitkomst. Pushen niet op, maar wel goede en mooie vorm (ik heb er eentje zwart met roze stipjes en strikjes en een zilveren met zwart kant eroverheen, echt leuke dus!) Wel goed opletten dat het niet gaat knellen. Gewoon de goede maat kopen (even passen, ik heb nu een maat waarvan ik dacht, ja daaaag, maar zit perfect!) Ook even spelen met de bandjes kan helpen om de goede bh te vinden.
Ik was met 6 weken al 2 maten gegroeid en kocht 2 "meegroeibh's". Wat een ondingen! IK ben nu weer wat geslonken en heb eerst nog een tijdje sportbh's gedragen en nu weer lekker een soepele beugelbh, die niet knelt. Maar met cup 90D vond ik die beugelloze echt geen succes!
Oh jaaa vreselijk, mijn borsten zien er ook echt niet uit in die meegroei/borstvoedingsbh's, bah! Wat een miskoop... Ik heb nog steeds 1 oude bh aan die toen wat te groot was en nu eigenlijk net te klein. Mijn borsten zijn dan ook helaas niet heel veel gegroeid Haha geen tip dus.
Hi Mamalyn, Sorry, had verkeerd gelezen, dacht dat je juist push-up wilde.... Maar echt push up zijn ze niet hoor, meer push-naar-het-midden, hihi Ik heb in het begin ook een voorgeschuimde bh gekocht met de cupmaat een maatje groter, en met beugels. Ik had ook heel gevoelige tepels, dus elk stootje ertegen leek een klap. Zo'n schuim geeft dan net wat meer zachtheid. Heb ik tot zeker 32 weken gedragen. Maar op een gegeven moment zat mijn buik zo hoog dat ik striemen onder mijn borsten kreeg van de beugels. Nu mijn buik weer gezakt is kan ik de geschuimde beugel bh weer gewoon dragen zonder klachten. En inderdaad is het een fabel dat je geen beugel bh mag dragen als je gaat voeden. Is achterhaald! Draag waar jij je mooi in voelt, maar let wel op dat je de goede maat blijft dragen! Niets lelijkers en ongezonders als uitpuilende borsten of hang-borsten als je al met een dikke toeter loopt! Veel zwangerschaps-plezier!
Ik heb helemaal nog geen zwangerschaps- of voedingsBH's. Ik vind ze dr echt niet uitzien! Ja, of belachelijk duur. Ik koop strax tegen t einde, of misschien pas na de bevalling wel voedingsBH's. Nu heb ik gewoon een paar beugelBH's in een grotere maat gekocht bij Hunkemoller en de Hema.
Tijdens mijn zwangerschappen heb ik ook gewoon grotere bh gekocht of van mijn zusje geleend, ideaal. (heb cup a dus ook niet veel) Pas na de bevalling ben ik voedingsbh gaan dragen.
zodra ik zwanger ben of net bevallen ben als ik maar een beugelbeha zie dan voel ik al schijven in mijn borsten (ZEEER pijnlijk) Ik heb nu bijna cup C zwanger maar vroeger had ik AA of A toen kocht ik bij winkels zoals lief , een beetje leuke en lieve setjes die eigenlijk bedoeld zijn voor 13 jarige meisjes die net beginnen maar die vind ik juist heel erg leuk en net als voor zwangeren hebben die ook vaak geen beugels erin (dat is voor groeiende borsten ook niet echt super) Bij de zeeman e.d. hebben ze die vaak ook hangen (even tussen de printjes van snoopy heenkijken en dan vind je meestal wel wat leuks!