Bedankt voor al jullie reacties! Blij mee! @huggy, wow die is mooi! Inderdaad aardig aan de prijs.... Maar voor kwaliteit betaal je, laten we eerlijk wezen! @sceptica, ik wist dus niet dat ze dit voor je deden! Ga ik zeker onthouden. Ik probeer het meeste altijd zelf te vermaken, maar bij een bh luistert dat zo nauw... En de laatste tijd niet meer te spreken over de hunkemoller dus die heb ik geskipt. Dus bedankt voor de tip!
Ik weet niet waar je woont, maar ik zou inderdaad eens bij een goede lingeriezaak gaan kijken. Je kunt nu wel terecht bij een zaak voor grote cupmaten en die hebben ook omvang vanaf 60/65 al. En ook zwangerschapsbeha's en voedingsbeha's. Bijvoorbeeld bij Naron in Breda. Maar in elke grote stad zit er wel een. Succes!
Ik zou eens kijken bij Welkom bij Lingerie voor twee. - Lingerie voor twee of bij Home | Cup of Two lingerie webwinkel. Die hebben een goed aanbod. Maar ik zou toch nu niet heel veel geld uitgeven voor beha's met omvang 70. Mijn ervaring is ook dat je verder in je zwangerschap een veel grotere omvang nodig gaat hebben, omdat je kindje je ribbenboog omhoog duwt. Logisch dat je nu wel beha's wilt die goed zitten, maar verwacht niet dat je daar je hele zwangerschap mee toe kunt. (zelf ging ik van 80D naar 95E in de zwangerschap, en tijdens de hele voedingsperiode had ik 85F - behalve dan de eerste 2 weken na de bevalling, m'n cupmaat was toen nog heel wat meer, denk H. in die weken droeg ik heeeeeel rekbare bustiers.)
Maar dat verschilt ook weer per persoon toch? Met mijn maat is in ieder geval nu met 27 weken nog hetzelfde als voor de zwangerschap. Qua cupmaat en omvang. Ik verwacht in ieder geval geen cupmaten verschil meer. (hoop ik)
Natuurlijk is dat voor iedereen anders. Geen twee buiken zijn het zelfde, en geen twee paar borsten. Ik droeg toevallig heel hoog, waardoor mijn ribben enorm omhoog gedrukt werden. Dat begon zo'n beetje bij de termijn die je noemt (27 weken). Cupmaat nam bij mij pas weer toe na de bevalling, toen de melkproductie op gang kwam. Als je een lage buik hebt, zal het met die omvang wel meevallen. 't Blijft gokken...
Ja ik herken het probleem zéker! Ik heb van mezelf al maat 70 F, dus ik heb standaard problemen met BH's kopen Om deze reden koop ik mijn BH's altijd bij de Hunkemöller of bij de V&D (Daar willen ze hier nog wel eens Sapph BH's hebben). Meestal koop ik in de uitverkoop, maar het blijft een duur grapje
Bedankt voor alle reacties weer! Ben een hoop wijzer geworden @babybuik, ik ga morgen naar r'dam eens kijken of ik iets kan vinden maar ik hou breda zeker in de gaten, is goed aan te rijden vanaf hier. @bri, bedankt voor de twee tips! Ik had al gezocht op internet maar deze niet tegen gekomen. Tijdens mn vorige zwangerschap had ik natuurlijk hetzelfde probleem, maar pas aan het einde pastte de wijdere bh's me pas goed. Ik zal nu ook wel weer heel lang 70 blijven passen. Desnoods 's avonds uitwassen en de volgende dag weer dragen, ik heb idd geen zin om heel veel geld aan heel veel bh's uit te geven. Maar wil wel iets comfortabels, kwaliteit en het mag er ook nog wel leuk uitzien @secret promise, dan heb ik zeker altijd pech bij de hunkemoller... Jouw maat lijkt me idd erg lastig en een duur grapje. Flauw he? Ik zal voortaan niet meer klagen met mn maatje 70C/D
@zonne bloem, ik heb ook nog een sport (of iets wat daar op lijkt) bh van de hema liggen, 75c. Hier had ik een ander hesje overheen gedaan....heb ik zojuist van ellende uitgedaan Er zit een naad aan de binnenkant en loopt over mn borst (hoe verzin je het?) en dat irriteerde zó! Die gaat dus weg! Heb nu ook een soort ahhbra aan, tijdens mn vorige zwangerschap gekocht en zit lekker maar hij eindigt nogal hoog waardoor hij boven mn shirtjes uitkomt... Dus ook niet handig! Hoop dat ik morgen verlost ben van dit gehannes!
Vandaag op pad geweest voor dé bh......... Helaas @miniUs de noppies hadden ze wel in 70D maar op zn strakst zat het nog aan de wijde kant en de cup werd al te klein, een E hadden ze niet, maar ja dan bleef de omvang toch te wijd. Zo jammer! Toen toch maar bij de hunkemoller een gewone bh gekocht en die zit heerlijk!
Ik heb maat 60H..... En ik moet nog groeien ook :\ Ik kom ook niet in lingerie winkels, heb er niks te zoeken. Bestel alles via engelse sites zoals: figleaves.co.uk, bravissimo.co.uk, brastop.com Terugsturen is altijd mogelijk