Iemand bekend met deze combi kinderwagen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Het is een 3 in 1 kinderwagen.
    Je kan hem als wandelwagen, als buggy en als draagzak gebruiken..

Als draagzak vind ik zo leuk.
    Hij is lekker small, het is een sport wagen dus je kan er ook mee hardlopen.

Kent iemand deze? En is hij fijn?
    Hij is niet van een bepaald merk.
    Hij lijkt me echt een heerlijke kinderwagen

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Geen ervaring maar vind 'm wel mooi.

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik ken hem niet, maar als draagzak ja?
    Dat zou ik even verder googelen. Klinkt niet heel erg goed voor je baby.
    Als kinderwagen ziet hij er wel leuk uit.

Ik zou zelf niet zo gauw meer voor een combiwagen gaan, maar dat ik mijn persoonlijke ervaring. Blijkt dat zoon niet goed in de buggy zit, hij hangt als het ware. Het is gewoon geen goed model voor hem. Maar dat weet je tijdens de zwangerschap niet he..

4. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Waarom lijkt je dat niet goed voor de baby?

Een draagzak vinden kindjes toch juist heel fijn. Het stofje kan je ombouwen tot draagzak, waarmee jeje kindje kan dragen om je nek

5. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja ik vind hem ook heel mooi. En er hangt een leuk prijskaartje aan... Je kan die buggy helemaal in ligstand leggen, net zoals de wandelwagen.
    En er zit een klamboe en regenkap bij.

6. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Het lijkt mij dat het geen ergonomische draagzak is. Hierdoor is het dragen voor jou als moeder vaak zwaar en hangt de baby niet lekker in de draagzak, wat de ontwikkeling van de heupjes weer geen goed doet.
    Google het maar eens.

Welke wagen is dit? Er zal vast iets van uitleg bijstaan over de draagzak of niet?

7. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Dit dus. Het kan je baby prima dragen, maar de houding van je baby is niet goed. Wat weer zorgt voor een slechte ontwikkeling. Staat genoeg op google.

Maar dat die optie erbij zit wil niet zeggen dat je die ook moet gebruiken natuurlijk. Als de kinderwagen maar goed is.

8. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb geen uitleg over de draagzak kunnen vinden.

Dit is de site: TecTake.nl - Snel en betrouwbaar, Gratis verzending in Nederland en Belgie

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    #9 MamaChantal, 12 jul 2014
    Laatst bewerkt: 12 jul 2014
    Ze zeggen dat je de kuip als draagzak kan gebruiken.
    Die weegt zelf al 3,5 kg!
    Je kind zal in een kinderwagenbak niet in de M houding kunnen zitten (die bak is daar gewoon niet voor gemaakt) plus dat het voor jou hardstikke zwaar dragen zal zijn.

Als kinderwagen ziet hij er prima uit.
    Maar ik denk dat je voor die prijs geen super kwaliteit moet verwachten
    Ik zou eerder via mp dan een goede tweedehands kinderwagen kopen.
    Je hebt daar goede degelijke wagens voor een stuk goedkoper dan nieuw in de winkel
    Of eind van t jaar ff folders in de gaten houden als er nieuwe collectie komt. De oude modellen van dit jaar worden dan vaak in de aanbieding gedaan.

10. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    De wagen zelf ziet er op zich prima uit. Ik weet niet of je hem ergens kunt uitproberen, dit zou ik altijd doen voor ik een wagen koop.
    Kan ook niet echt ervaringen ervan vinden op internet, vind ik ook een beetje dubieus.
    Maar de draagzak zou ik niet vertrouwen. Dan zou ik liever een goede ergonomische draagzak/draagdoek kopen.

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    De draagzak-optie lijkt me niet ergonomisch, dus voor die optie zou ik 'm niet per se aanschaffen. Maar je kindje dragen is natuurlijk wel heel fijn; een kinderwagen combineren met een andere ergonomische drager kan natuurlijk ook! Dus als je dit een fijne wagen vindt ook zonder de draagzak-optie; doen! En dan nog een mooie draagdoek of ergonomische draagzak uitzoeken ;)

12. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Nee maar ik wil ook geen hele dure kinderwagen kopen.. Dit is mijn laatste kindje ( heb er nog 2 ) bij de oudste had ik een dure kinderwagen die ik opnieuw gebruikte bij de jongste, daarna verkocht..

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hoe oud zijn je andere kids? :)
    Dan is ergonomisch dragen misschien juist handig

14. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja inderdaad. Als dit niet ergonomisch is kan ik er ook 1 kopen. Maar de kinderwagen/buggy ziet er super leuk uit..op youtube staat ook een filmpje en leggen ze uit hoe de kinderwagen werkt. ( niks over de draagzak )

15. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    5 en 3 zijn ze

16. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ken hem van mijn vriendin maar joggen lijkt me sterk..Het zijn geen luchtbanden en hij heeft geen vering.. Prijs is mooi maar niet alles wat ze neer zetten klopt je kan dan met iedere wagen joggen die 3 wielen heeft..Ik had bij mijn oudste quinny speedi skeeleren deed ik erachter en joggen maar door de vering die ving de klappen op en hand rem.. Voor gwn wandelen is deze prima en is mijn vriendin er blij mee hij loopt ook soepel heb er wellis achter gelopen maar zoek je echt eentje waar je mee kan joggen dan moet je echt eentje zoeken met vering en liefst nog met luchtbanden die zijn er ook voor een mooie prijs google en beslist staan er vol mee hoeft niet perse duur te zijn

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Dan zou ik je zeker aanraden een draagdoek of goede draagzak te kopen.
    Geen stokke/maxi cosi/chicco/baby bjorn o.i.d.

Heb een dochter van 6, ideaal dat ik mn handen gewoon vrij heb.
    Kan haar gewoon helpen met alles als caylen huilt/onrustig is.

En vind het erg handig in school. Geen gedoe met de kinderwagen.

18. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Mag ik vragen welke draagzak jij hebt?

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Nu even niks, gisteren mn draagdoek verkocht.
    Had laatst een bondolino gehuurd, dat beviel me beter.
    Wil nu nog een tula en ergobaby huren.

Ik heb chronisch nekpijn en daardoor had ik teveel pijn met de draagdoek.
    Erg jammer, cay vond het heerlijk, en ik ook.
    Daardoor wil ik eerst een paar uitproberen, kijken wat voor mijn nek het meest ideale is :)

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik zou persoonlijk voor dat geld dan kijken voor een goede 2e handse!! Die zijn er volop en kan je wel ervaringen over vinden :)
    Goedkoop is vaak duurkoop

Deel Deze Pagina