iemand ervaring met pijn in de benen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzekereMama, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb sinds 17 weken last van mn heupen. Wat doortrekt naar mijn knieën. Mijn verloskundige dacht aan bekkenklachten. Waarvoor ik dus naar fysio ben gestuurd. De fysio vond dat ik teveel werkte en heeft me aangeraden om ipv 5 dagen (48uur). Naar 3 dagen (+-30uur). Nu was dat een heel gedoe op mijn werk. Maar is het me uiteindelijk gelukt. En werk ik sinds deze week dus nog maar 3 dagen. De fysio zei dat het haar opviel dat ondanks mijn klachten dat mijn rug zo sterk is. Dat het normaal is dat vrouwen met bekken klachten het gewicht niet kunnen dragen. Maar omdat ik al zoveel jaar dit zware werk doe mijn lichaam het gewend is. Alleen wel overbelast raakt. Wat mijn probleem alleen is, is dat het met de dag wel erger lijkt te worden. Ik werk nu dinsdag, donderdag en zaterdag. Zodat ik tussendoor een dag rust heb. Maar ipv dat het verbeterd. Lijkt het wel te verslechteren. Zo erg dat mijn vriend me van de bank af moet helpen. En savonds alleen nog maar wil huilen. Gewoon van de pijn.

Heeft iemand ervaring met dit soort klachten? Misschien wat tips..?

sorry voor dit lange verhaal. Maar maak me zo zorgen dat t niet over gaat...

2. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Bij mij begon t zo rond week 16. Nu na een aantal keren fysio en goed naar mijn lichaam luisteren weet ik dat t komt doordat ik te veel doe. Ik vind nu steeds meer de balans om rustig te doen en heb hierdoor geen tot bijna geen last meer. Als k te ver ben gegaan dan heb ik er wel erg last van... de kunst is om je rust al te pakken voor dat je ook maar iets Voelt. Voel je al wel iets dan ben je al te ver gegaan. Althans zo is het bij mij.
    Ik werk nog wel gewoon mn 36 uur, loop alleen wat minder hard. Pf zoals ik nu werk, loop ik in t tempo van mn collega's... haha

Deel Deze Pagina