Het is inderdaad tijd voor de lente! Kleine beetjes eten (de hele dag door) helpt inderdaad, maar het eten gaat me tegenstaan. Krijg het moeilijk weg en heb ook geen inspiratie meer voor nieuwe gezonde en lekkere dingen. Een liga of iets helpt niet; is te weinig. En elke keer een boterham komt me ook een beetje de keel uit. Stom hè? Ben echt een zeur. Corina: ik woon in Noord-Holland, bij Amstelveen in de buurt De buren die hier wonen zijn niet echt mensen waar ik een klik mee heb/zal krijgen. Ik ben ook eerlijk gezegd nooit zo sociaal geweest haha. Fijn dat jullie weer helemaal beter zijn! Jullie zullen wel flink geschrokken zijn. Ben overigens wel blij dat ik de 12 weken heb gehaald. Zaterdag alweer 13 weken. Das een fijn gevoel. Ik ben altijd zo negatief en vond het doodeng, maar het geeft nu iets meer zekerheid.
Nog 1 dagje en je mannetje is weer lekker thuis Amstelveen is niet echt om de hoek voor mij haha, woon regio Rotterdam/Dordrecht. De eerste 12 weken zijn inderdaad dood eng ja, ze duren veel te lang.. Als ik mn eerste echo heb zit ik bijna op 12 weken, op 2 dagen na Dus dat geeft ons ook zekerheid dan.
Vanavond eindelijk weer mijn mannetje terug! Vanochtend dacht ik 'hmm ik voel me wel wat beter' en toen stond ik op en kreeg ik pijnscheuten in mijn buik (maag) en rende ik naar beneden om weer eens over te geven. Heb wel zin in dinsdag; dan zie ik ons kindje eindelijk weer. Hoop dat alles goed is!