Wanneer borsten groeien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happygirl86, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben nu 6 weken zwanger en erg onzeker, omdat ik niks voel. Ik voel ook niks aan mijn borsten en merk ook niet dat ze groter worden.

Wie heeft dit ook? Is dit wel goed? Komt het vanzelf? Ik vind het zo raar dat er bij mij niks gebeurd.

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Geen zorgen, geen vrouw of zwangerschap is hetzelfde he? Bij sommige vrouwen veranderen hun borsten de hele zwangerschap niet en bij sommige direct. Wat als 'normaal' wordt verstaan gaat niet op voor iedere zwangerschap. Zelf ben ik totaal niet misselijk geweest, ook zoiets wat eigenlijk 'hoort'. Vaak gaat men je dan ook nog vertellen dat misselijkheid een teken is dat de zwangerschap goed gaat......echt totale onzin!! Je kan van alle kwaaltjes last hebben, maar ook helemaal niets voelen. Dat zegt echt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap, dus geen zorgen daarover.

En het is nog vroeg, je kan van de ene op de andere dag nog van van alles last krijgen :D

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik voelde pas zo rond de 8 weken dat ze wat gespannen waren,maar nog niet echt gegroeid.
    wat laris al schreef,is het bij iedere vrouw anders.
    mijn vriendin is 2 dagen later dan mij uitgerekend,en bij haar zijn de borsten amper gegroeid.
    ik ben van een kleine c naar een 85 d gegaan:(:$...
    dus ik wil maar zeggen dat er nog analles kan veranderen.
    geniet van je zwangerschap.

groetjes petra

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn borsten zijn nooit gegroeid, nu niet (16 weken zwanger) en de hele zwangerschap + bv-periode van Milan ook niet.

Niks om je zorgen om te maken dus.

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Bij mij groeien ze als kool :p, maar bij moeder groeiden ze pas toen ze borstvoeding ging geven! Bij haar stonden er toen in een keer van die sterretjes in...:) Alles kan dus, maak je geen zorgen hoor!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

toen ik zwanger was van manlief zei ik : jeeej ik krijg tieten :D:D:D:D nou ik heb ze nooit gekregen :(

na de bevalling voelde ze wat voller door stuwing omdat ik geen bv gaf, maar daarna waren het kleine theezakjes inplaats van gewoon kleine tietjes :p

nu bij deze zwangerschap zijn ze wel voller geworden.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijne zijn al wel voller geworden en ik wilde juist niet nog grotere borsten :(
    Heb zelf al een 80D en zit nu tegen de DD aan... dus dat wordt nog wat als ze verder blijven groeien.

8. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Ik ging wat voelen aan m'n borsten met ongeveer 6 weken, een trekkend en gespannen gevoel, vooral aan de zijkanten zeg maar. Echt ook van de ene op de andere dag en beginnend bij 1 borst en na een paar dagen pas de andere :p. En qua groeien, nou ja misschien een heeeeel klein beetje. Hoop dat ze wat voller worden nog ;)..... heb nu kleine B dus mag wel van mij, hahah!

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    bij mij begon de groei bij ongeveer 8 weken en zeer dat t deed pff!
    ben van een kleine B naar een volle C gegaan en ik heb t idee dat ze nu weer aan t groeien zijn dus misschien heb ik straks wel een D :D

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ow in ieder geval bedankt, ik was zo ongerust ;) maar dat weet ik dat het niet erg is. We wachten geduldig af en we zien het wel!

Deel Deze Pagina