hey dames, Ik heb een vraagje.. ik ben vandaag 10 weken en 4 dagen zwanger. Heb met 6,5 week een vroege echo gehad omdat ik bloedverlies had. Deze echo wasgoed en er was al een kloppend hartje te zien. Met precies 9 weken 2e echo gehad.. alles was oke. Dinsdagavond na het gaan naar het toilet had ik met het afvegen rose afscheiding. Daarna geen last meer van gehad, tot gisteravond met het afvegen weer.. Deze keer lichtrood bij het afvegen.. Vk gebeld en die zei zolang t niet felrood word en t niet meer word en ik geen buikpijn heb ik me niet druk hoefde te maken.. Ik heb eigelijk vanaf t begin nerges last van gehad... alleen wat pijnijke borsten.. Alleen doen mijn borsten de laatste dagen wel nog een beete pijn (tepels) maar niet meer zoveel als in het begin.. Heeft iemand hier ervaring mee? groetjesss
Ik heb eerste trimester ook 3x bloedverlies gehad. Alles was gelukkig helemaal goed. Als het niet blijft bloeden en je geen krampen hebt moet je echt proberen je niet teveel zorgen te maken. Ik weet hoe moeilijk dat is, zeker na het zien van bloed! Oh en in week 10 namen bij mij de klachten ook wat af, inmiddels 16 weken en ons meisje is heel gezond dus lijkt me normaal!
Ik wil elke keer naar het toilet om te kijken of ik niet bloed haha lijk wel doorgedraaid Gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor het geruststellende berichtje
Hier tot 13,5 week op en af bloedverlies gehad. Een aantal keer best veel helder bloedverlies ook. Ik ging ook constant naar de wc om te checken. Was zo onzeker of het goed ging (ondanks steeds goede echo's). Nu 34 wk zwanger Ik snap je zorgen maar 2 goede echo's is een goed teken! En bij zorgen gewoon de vk bellen. Mijn vk is daar heel makkelijk in.
Hier ook bloedverlies na toiletbezoek maar ook niet altijd. Echo's zijn steeds goed. Zolang je geen buikpijn krijgt..
Herkenbaar! Ik heb het bij de jongste ook 3 keer gehad ofzo. Je wordt er behoorlijk onzeker van! Kreeg er het wcpapiersyndroom van 😂
Hier ook tot op heden geregeld bloedverlies. Ook rood. Kleine doet het goed. Ik blijk in mijn baarmoederhals een plekje te hebben zitten wat geregeld bloed (ze hebben bij mij wel een baarmoeder kweek genomen om uit te sluiten of het kankercellen zijn, normaal krijg je zo'n uitstrijkje niet in de zwangerschsp. Wacht nog op uitslag). Dus dan is het oke zolang het niet ineens veel bliedverlies word uiteraard. Elke keer krijg je uiteraard wel de kriebels als je dat weer hebt op je wcpapiertje etc. Hopelijk bij jou ook verder niks aan de hand en gewoon een adertje wat gewoon gevoelig is.
Ik ben er ook voor doorgestuurd naar gyn aangezien mijn uitstrijkje pap3a was, al een tijd voor zwangerschap. Daar kan bloeding Door komen naar gaan ze verder niks mee doen denk. . Heb ook een te hoge bloeddruk dusja kan het ook nog door komen.
ik heb dit toevallig maandag gehad! gelukkig had ik die avond al een echo staan en nou bleek mn placenta nog een beeje voor mn baarmoedermond te liggen daar zou het van kunnen komen. ook had ik de dag ervoor de hele dag gelopen (dagje efteling) dus had er misschien ook iets mee te maken. vk zegt ook zolang t niet helder rood is en geen krampen niks aan de hand.
bedankt voor al jullie geruststellende reactiesss.. Ik heb toevallig op maandag ook een heeeel stuk gelopen en dinsdagavond had ik de eerste bloeding.. dacht ook misschoen dat het daaraan zou kunnen hebben gelegen.. Heb gelukkig niet meer gebloed sinds eergisteravond.. Hopen dat ik woensdag een goede echo heb!
pff heb woensdag mijn volgende echo.. Ben toch heel erg bang, heb gelukkig geen bloed meer gehad bij het afvegen.. zal alles dan oke zijn? sorry ben gewoon heel erg bang en raak snel in paniek
Niet precies hetzelfde maar ook ik heb (helderrood) bloedverlies sinds 12 weken zwangerschap (ben inmiddels 24 weken). Ze kunnen bij mij geen reden vinden waar het vandaan komt en niets wijst erop dat het niet goed zal aflopen maar toch maak ik mij ontzettend veel zorgen. Af en toe ook vreemde buikpijn maar dat hoort ook wel een beetje bij zwanger zijn soms. Alleen icm bloedverlies maak je je natuurlijk ineens veel meer zorgen. Ik kan mij dus goed voorstellen dat je je zorgen maakt!! Altijd de vk bellen als je je zorgen maakt en misschien kan ze je zorgen wat wegenemen. Al is het tijdelijk. Hopelijk stopt het bloeden gauw en kun je volledig genieten van je zwangerschap! Oh lees nu je berichtje hierboven dat het bloeden gestopt is en je woensdag een echo hebt. Ik heb een aantal jaar geleden een miskraam gehad en toen ik begon te bloeden is het helaas niet meer gestopt en kwam na 4 dagen het vruchtje er al uit l. Hopelijk stelt dat je wat gerust
jaaa ik dacht ook al als het gewoon een keertje is en niet doorzet zal er wel niks aan de hand zijn.. dat van jou is veeeel ergerr.. en elke keer naar de wc gaan en kijken wat je afveegt? ik hoop dat het bloeden snel afgelopen is bij jou.. die stress elke keer is niet goedd
heeey ladysss even een update, ben vanmiddag bij de verloskundige geweest.. Alles was gelukkig goed en mijn kindje beweegt al vrolijk rond! ze schrok we toe ik vertelde dat ik bij het afvegen een beetje bloed had veroren en liet me ook meteen even liggen..
In het eerste trimester heb ik ook 3x wat licht bloedverlies gehad. Ook heel vroeg... Heb je misschien gemeenschap gehad? (Hoef je geen antwoord op te geven) maar dat kan ook ervoor zorgen dat er wat licht bloedverlies is. Je bent daar beneden ook meer (beter) doorbloed nu